TENNIS
L’ATP paga cinc vegades més a Sinner que a Alcaraz
L’italià cobra 2.789.554 milions de dòlars, pels 508.091 de l’espanyol, de la bonificació que premia els que juguen més i millor.
Les coses bones agraden a tothom, i encara més 2.789.554 milions de dòlars. Aquesta és la quantitat que li han caigut a Jannik Sinner per fer molt bé la seva feina durant el 2024. El tennista italià, que ha sigut el gran dominador d’un any en què s’ha coronat campió de vuit títols, número u i guanyador de les ATP Finals i la Copa Davis, ja ha rebut l’extra per Nadal que entrega l’ATP.
Sinner multiplica per cinc el que ha recaptat en aquest sentit Carlos Alcaraz, que s’ha hagut de conformar amb 508.091 dòlars.
Notícies relacionadesEl bonus pool és un fons econòmic destinat a premiar els jugadors més destacats del curs. Es tracta d’un fons independent dels premis que atorguen els tornejos. El gran import surt dels resultats als Masters 1000 i les ATP Finals. L’ATP reparteix fins a 20 milions entre els 30 tennistes que més punts han aconseguit. I el percentatge depèn de molts factors, més enllà de guanyar els tornejos. Per exemple, és important la compareixença. Aquest és el principal motiu pel qual hi ha tanta diferència entre el que han recaptat Sinner o Zverev, i Alcaraz.
El jugador italià ha sigut campió de tres Masters 1000 i de les ATP Finals, cosa que l’ha portat a liderar també el bonus pool amb 2,78 milions. Zverev, que també ha brillat en aquests tornejos, ha arribat als 2,506 milions. Tots dos multipliquen per cinc l’espanyol, que cobrarà un dels imports més baixos del top ten (508.091 dòlars) després de ser baixa als Masters 1000 de Montecarlo, Roma i Canadà.
- La tornada del rei Rosalía, eclipsada: els cantants i cançons més escoltades a Spotify Wrapped 2025
- Radiografia de la vulnerabilitat BCN va arribar al novembre al rècord de 1.784 persones dormint al carrer
- "Pensava que hi seria dos mesos"
- Un dissabte negre Sense entrades… i un pèssim càtering
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- DADES DE L’INE El preu de la vivenda puja un 12,8% l’últim any i marca el seu creixement més gran des de la bombolla
- Viatge institucional Illa consolida els vincles culturals amb Mèxic perquè sigui el pont de Catalunya amb l’Amèrica Llatina
- Aposta per la cuina d’arrel
- Escapada Un poble vora el mar que abraça el Nadal
- Ruta Tardor a Sant Miquel del Corb
