Carles Coll es penja la medalla d’or dels 200 braça al Mundial
Carles Coll va firmar un temps de 2:01.55 minuts, nou rècord d’Espanya, i es va imposar a la final de 200 braça de piscina curta a Budapest al rus Kiril Prigoda, plata amb 2:01.88, i al japonès Yamato Fukasawa, bronze amb 2:02.01. El tarragoní, que entrena als EUA sota les ordres de Sergi López a la universitat de Virginia Tech, torna Espanya al medaller en els mundials de piscina curta, 10 anys després dels quatre triomfs de Mireia Belmonte. L’última medalla masculina es remunta al 2010.
Temes:
- GP D’ITÀLIA Bezzecchi arrasa a casa augmentant el seu domini en MotoGP
- Vulnerabilitat geogràfica El temor d’un Putin «a la desesperada» desencadena les ànsies defensives europees: paraigua nuclear, búnquers i defenses contra els drons que pirateja Rússia
- La caixa de ressonància El disc més personal, honest, sincer i vulnerable del món
- Festa de la Rosa a Tarragona Illa reivindica Sánchez com a «referent moral» i demana un tancament de files: «Nosaltres, al seu costat»
- Aldarulls per tot el país Les celebracions per la victòria del PSG en la Champions deixen 780 detinguts i un mort
