La Kings League fitxa un excàrrec de l’NBA de conseller delegat
L’emprenedor i inversor francès Djamel Agaoua té l’encàrrec de liderar l’expansió internacional de la competició de Gerard Piqué.
Djamel Agaoua, el nuevo consejero delegado de la Kings Leagu /
Gerard Piqué ja té home fort per pilotar la seva ambició que la Kings League es converteixi en un fenomen internacional. Aquesta lliga de futbol coneguda per haver creuat l’esport amb el món dels streamers i la creació de continguts digitals ha fitxat l’empresari francès Djamel Agaoua com a nou conseller delegat. Es tracta d’un emprenedor en sèrie i inversor que ha dirigit la filial europea i a l’Orient Mitjà de l’NBA, i, com a tal, a encarregar-se de la possible creació d’una versió europea de la lliga de bàsquet nord-americà. En la Kings League, la seva principal missió serà similar, però a la inversa: portar-la d’Espanya al món sencer.
La competició, que ja supera lligues esportives més tradicionals en visualitzacions online, havent arribat a sumar més de 3,7 milions d’espectadors en moments pic, ja ha celebrat una primera contesa mundial el maig i el juny d’aquest any. Considerada un èxit, la Kings League planeja ja tornejos d’aquest estil a nivell europeu, així com al Brasil, a Amèrica del Nord, a l’Orient Mitjà i Àsia, entre final d’aquest any i el següent. La primera serà a Itàlia.
"La trajectòria de creixement de la Kings League ja ha superat totes les expectatives, però això és només el principi, ja que continuem revolucionant l’esport i connectant amb les nostres audiències", apunta Piqué, com a creador d’aquesta lliga, en un comunicat. "Djamel aporta experiència en l’escalabilitat d’un negoci a nivell global, fonamental per accelerar la nostra expansió", hi afegeix.
- Segona vida (23) / JORDI VILA-PUIG Jordi Vila-Puig, exjugador del Barça d’hoquei patins: "La meva vida és una aventura en el món de l’esport"
- Reurbanització. Les obres del nou barri adjacent a la Sagrera costaran 85 milions
- Entendre-hi més ¿Com veiem els catalans i espanyols als immigrants?
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- Joan Baltà, director de Barcelona Sagrera Alta Velocitat: "L’estació de la Sagrera encara necessita sis anys més d’obres"
- Cinc trucs secrets dels supermercats perquè gastis més diners, segons un dietista
- Protesta sense precedents Més de 300 subinspectors dels Mossos no aniran a la feina aquest dimecres
- Agricultura La Comissió enviarà veterinaris a Catalunya a supervisar les mesures contra la pesta porcina
- Transport públic Un senglar mort causa retards de més de mitja hora a la línia R4 de Rodalies a Barcelona
- Comunitat Valenciana El PP nomena Mazón portaveu d’una comissió de les Corts que no es reuneix amb un extra de 8.879 euros a l’any
