El Barça suma una treballada victòria en la visita al Laguna Tenerife (91-95)

El base del Barça Thomas Satoransky (d) intenta superar al brasileño Marcelinho Huertas, del Laguna Tenerife, durante el partido de la liga ACB que Laguna Tenerife y Barça disputan este domingo en el Pabellón Santiago Martín de La Laguna (Tenerife). /
El Barça de Joan Peñarroya va pujar un esglaó en la consolidació del seu nou projecte amb una laboriosa victòria (91-95) en una pista tan complicada com és la del Laguna Tenerife. Van haver de lluitar fins al cop de botzina els blaugrana, que van anar de menys a més, malgrat que van entrar en l’últim minut amb 11 punts de renda (82-93), després de dos triples consecutius d’Abrines. Nou punts seguits de l’alemany Krämer van minar la renda.
Els 22 punts de Laprovittola, el bon paper de Satoransky (12) i els 14 triples de l’equip van permetre al Barça continuar invicte, al costat de l’Unicaja, després de tres jornades.
La Penya, mentrestant, va caure a Saragossa en la pròrroga (96-95), quan guanyava per 78-85 a falta de 39 segons del temps reglamentari. Qui no va fallar va ser el Baxi Manresa, que va superar amb solvència (79-58) el Gran Canària, que arribava invicte al Nou Congost.
- Festival de cine de Venècia Julia Roberts revifa el debat sobre el feminisme a la Mostra
- Tractament de residus Espanya retarda el retorn d’envasos per la complexitat de la gestió
- Nou curs polític El Govern reduirà la massa forestal de Catalunya per prevenir incendis
- Xarxa ferroviària El replegament de Renfe a Avlo, nou revés per a la credibilitat de Talgo
- L’agenda cultural de tardor (2) La temporada expositiva a BCN es rendeix a Miró, Armengol i Rodoreda
- Sector clau a Ciutat Vella Tallers, el carrer comercial del Raval que ja gairebé cotitza a preus del Gòtic a Barcelona
- Israel Sancions comercials, científiques o una flota internacional contra el bloqueig: propostes europees per salvar Gaza
- RAYO-BARÇA (DIUMENGE, 31; 21.30 H) Flick insisteix: «He parlat amb Fermín, estic convençut que es quedarà, el seu cor és del Barça»
- Història Barcelona buscarà dos refugis antiaeris mai reoberts des de la Guerra Civil a Sant Andreu
- Cambra catalana Els vuit deures del Parlament per al nou curs polític: de la regulació de les dietes a la reforma de l’edifici