Handbol
Les ‘Guerreres’ no compareixen i cauen amb estrèpit en el debut
La selecció espanyola va estar en tot moment a mercè del Brasil amb la seva portera Gabriela Moreschi fent una gran exhibició

La selecció espanyola femenina d’handbol va començar la seva etapa olímpica amb una derrota molt dolorosa per 18-29 davant el Brasil i es complica la seva classificació per als quarts de final dels Jocs Olímpics de París.
Les senyes d’identitat que han fet gran aquest equip i que es van veure amb majúscules en el Preolímpic no van aparèixer a París i urgeix reaccionar. "Demano al meu equip que jugui sense pressió", va dir Ambros Martín a Sport en la prèvia dels Jocs. Doncs ha passat el contrari.
Notícies relacionadesSense Alicia Fernández i amb les tocades Paula Arcos i Lara González, les Guerreres van ser lentes en la primera part i els seus intents van morir davant una excepcional Gabriela Moreschi, que va aprofitar la solvència defensiva del seu equip per anar-se’n a la desena d’intervencions encertades. No és casualitat que disputés la passada Final Four de la Champions amb el Bietigheim alemany. ¿I Espanya? Sense el seu timó, l’equip que dirigeix Ambros Martín no va trobar la manera de percudir en el ferri 6-0 de la verdeamarelha i a l’altra porteria va fer aigües al centre, on la potent Araujo va fer molt mal.
Les Guerreres tan sols van aconseguir que no brollés més sang de la seva ferida, però no va tornar a estar a menys de quatre gols. Ni l’entrada de Paula Arcos amb dues assistències i un gol després de robatori va permetre canviar la dinàmica del partit. Almenys, l’equip no va deixar de remar i se’n va anar al descans amb 10-14. La segona part va anar de mal en pitjor fins al dolorós 18-29 que convida a la reflexió.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Barcelonejant La nit que Basté va robar una corbata
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»