LA NOVA IMATGE
Ronaldinho presenta una samarreta inspirada en la del centenari

Doble franja. I ampla. Franja blava i franja grana. Sense més ni més. Així ha presentat Ronaldinho i amb l’eslògan –Volem la pilota– la nova pell del Barça per a la temporada vinent. L’any del 125 aniversari –serà el 24 de novembre– té un disseny simple, modern i antic, alhora, perquè reuneix el perfil de la que va exhibir als seus inicis i de la que va mostrar quan va complir 100 anys el 1999, efemèride commemorada amb un amistós contra el Brasil al Camp Nou. I és, sobretot, un homenatge al primer equipament del club el 1899 "amb una samarreta bicolor", segons ha informat el Barça, que "proporciona un contrast elegant i clàssic".
Disseny similar a la de la temporada 2008-2009 en el primer mandat de Laporta. Un disseny que ha tingut dues jugadores campiones d’Europa (Alexia Putellas i Aitana Bonmatí) i dos joves del primer equip (Gavi i Balde) com a models per a la presentació oficial. Al vídeo el fil conductor és la figura de Ronaldinho amb una pilota antiga que evoca el viatge a les arrels i acaba amb l’aparició de Puyol, l’excapità que va portar una samarreta similar l’any perfecte de Guardiola (2009).
Dues franges amples, amb l’escut del club situat al centre i el logotip del patrocinador –Spotify– sense cap lletra. Aquesta és la samarreta que ha presentat Nike, la multinacional nord-americana que equipa l’entitat blaugrana des del 1998. Aquesta és la samarreta que lluiran els jugadors a partir del 30 de juliol quan debuti l’equip de Hansi Flick a la gira pels Estats Units davant el Manchester City de Pep Guardiola.
Notícies relacionadesLa samarreta que ja poden comprar els aficionats a través de les botigues o per internet té, però, una diferència substancial. Sí que hi apareix el nom complet de Spotify perquè aquesta era la primera idea, tant del club com del seu patrocinador principal. Així es va posar en marxa la cadena de producció de Nike fins que es va decidir que només fos el logotip, cosa que ha provocat aquesta cohabitació els pròxims mesos.
"Durant la primera fase del llançament a les botigues, les samarretes el Barça, les versions stadium i partit, portaran el mateix logotip de Spotify, que apareixia als equips de la temporada passada" va informar el club. Les que portaran els jugadors i jugadores "es podran adquirir a partir de la tardor".
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Succés Mor tirotejat un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona
- Debat al Parlament El president Salvador Illa crida a un pacte sobre infraestructures per afrontar la mobilitat i el creixement econòmic
- Un gran projecte Així serà el nou Liceu Mar: 210 funcions anuals, restaurant amb vistes i 47 milions de pressupost
- Fort correctiu al jutge Peinado El Suprem rebutja la intenció del jutge Peinado d’imputar Bolaños en el cas Begoña al no apreciar cap indici de delicte
- Nou cicle republicà ERC exigirà un mínim de 50 militants i un 3% d’avals per constituir-se en corrent intern