"És el millor dia de la meva vida, és de bojos"
Puado va dedicar entre llàgrimes el triomf al seu avi, mort abans del ‘play-off’. «Això és per a la gent que ens estima, l’Espanyol ja és on es mereix per història», va dir Manolo González. La plantilla va demanar-ne la continuïtat.

El xiulet final de Cordero Vega va desfermar la bogeria a l’Estada Front Stadium. Milers de seguidors van celebrar l’ascens amb una invasió de camp que va suposar un alliberament. Molt han patit tots els periquitos en una temporada volcànica que ha tingut un final feliç. "És el millor dia de la meva vida, és de bojos. Hem aguantat moltes coses. Això és per a la gent que ens estima. L’Espanyol ja és on es mereix per història", va proclamar Manolo González. El tècnic va ser aixecat pels jugadors, que van demanar-ne la continuïtat. El gallec va tenir un record per a Luis García: "És un amic. L’ascens és també seu, s’ho mereix".
L’entrenador va acabar traient-se la samarreta com un autèntic heroi al sortir del túnel dels vestidors, mentre els jugadors celebraven l’èxit també sense estar-se de res. Tot va ser molt improvisat, ja que el club no va voler preparar cap celebració per una qüestió de superstició.
L’alleujament de Garagarza
Un dels més feliços va ser Puado, el gran heroi del vespre. El davanter va tenir una dedicatòria molt especial . "Això és increïble. He recordat el meu avi, que va morir abans de jugar contra l’Sporting. Ha sigut un any molt difícil", va apuntar el golejador a llàgrima viva mentre l’interrompien els seus companys en plena eufòria.
Fran Garagarza, el director esportiu que també ha patit moltes crítiques, va acabar alleujat. "Si el patiment és per tenir èxit, benvingut sigui. L’Espanyol no va haver de baixar l’any passat, un altre any més a Segona hauria sigut duríssim. L’afició té un sentiment molt fort".
En plena alegria també va arribar un atac de Braithwaite. El màxim golejador de Segona va disparar la directiva amb bala. "El club em va fer una oferta fa un any que era una falta de respecte contra mi. Demostraven que no creien en mi. He treballar moltíssim per deixar l’Espanyol a Primera. Ara soc lliure. A veure què passa", va deixar anar el punta danès.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Elecció al Vaticà L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV
- Explicació científica Fumata blanca i fumata negra: ¿com aconsegueix el Vaticà canviar el color del fum per anunciar l’elecció del nou Papa?
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida
- Previsió del Meteocat Catalunya activa desenes d’avisos grocs per intensitat de pluges per a les pròximes 48 hores