"És el millor dia de la meva vida, és de bojos"
Puado va dedicar entre llàgrimes el triomf al seu avi, mort abans del ‘play-off’. «Això és per a la gent que ens estima, l’Espanyol ja és on es mereix per història», va dir Manolo González. La plantilla va demanar-ne la continuïtat.

El xiulet final de Cordero Vega va desfermar la bogeria a l’Estada Front Stadium. Milers de seguidors van celebrar l’ascens amb una invasió de camp que va suposar un alliberament. Molt han patit tots els periquitos en una temporada volcànica que ha tingut un final feliç. "És el millor dia de la meva vida, és de bojos. Hem aguantat moltes coses. Això és per a la gent que ens estima. L’Espanyol ja és on es mereix per història", va proclamar Manolo González. El tècnic va ser aixecat pels jugadors, que van demanar-ne la continuïtat. El gallec va tenir un record per a Luis García: "És un amic. L’ascens és també seu, s’ho mereix".
L’entrenador va acabar traient-se la samarreta com un autèntic heroi al sortir del túnel dels vestidors, mentre els jugadors celebraven l’èxit també sense estar-se de res. Tot va ser molt improvisat, ja que el club no va voler preparar cap celebració per una qüestió de superstició.
L’alleujament de Garagarza
Un dels més feliços va ser Puado, el gran heroi del vespre. El davanter va tenir una dedicatòria molt especial . "Això és increïble. He recordat el meu avi, que va morir abans de jugar contra l’Sporting. Ha sigut un any molt difícil", va apuntar el golejador a llàgrima viva mentre l’interrompien els seus companys en plena eufòria.
Fran Garagarza, el director esportiu que també ha patit moltes crítiques, va acabar alleujat. "Si el patiment és per tenir èxit, benvingut sigui. L’Espanyol no va haver de baixar l’any passat, un altre any més a Segona hauria sigut duríssim. L’afició té un sentiment molt fort".
En plena alegria també va arribar un atac de Braithwaite. El màxim golejador de Segona va disparar la directiva amb bala. "El club em va fer una oferta fa un any que era una falta de respecte contra mi. Demostraven que no creien en mi. He treballar moltíssim per deixar l’Espanyol a Primera. Ara soc lliure. A veure què passa", va deixar anar el punta danès.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos
- Barcelona, protagonista Una ‘spin-off’ del Clínic avança en el tractament de leucèmies
- La reaparició Bernal comença un altre viatge després de la lesió