Futbol
Montse Tomé convoca el seu bloc habitual per jugar contra Dinamarca

Montse Tomé, seleccionadora espanyola de futbol, va donar ahir la llista per als dos compromisos internacionals de caràcter oficial que Espanya afrontarà contra Dinamarca, dins de la fase de classificació per al Campionat d’Europa del 2025, que es disputarà a Suïssa. Com era previsible, la preparadora asturiana va optar per convocar el bloc habitual, amb les incorporacions de Jana Fernández (Barça), Inma Gabarro (Sevilla) i la tornada de la lateral del Reial Madrid Oihane Hernández, campiona del món i que no va estar en l’anterior llista per lesió.
"La Jana és una defensa molt intensa i l’Inma ha demostrat ser una jugadora amb gol", va explicar Tomé. La blaugrana torna a una convocatòria de l’absoluta un any després de debutar i d’haver estat en la prellista per al Mundial. D’altra banda, Gabarro entra de nou en els plans de l’asturiana, que en el seu cicle ja li havia trucat, tot i que no havia estat en l’anterior convocatòria.
La selectivitat de Vicky
Notícies relacionadesEl Barça ha tornat a ser el gran protagonista de la Roja, amb nou futbolistes convocades: Aitana Bonmatí, Cata Coll, Ona Batlle, Jana Fernández, Irene Paredes, Vicky López, Mariona Caldentey, Salma Paralluelo i Alexia Putellas. La llista, a més, ha passat de tenir 23 jugadores a 24 perquè, segons va explicar Tomé, Vicky López abandonarà la concentració de la selecció després d’haver-se disputat el primer partit a Dinamarca. "Ha de fer la selectivitat. La seva formació acadèmica és important i hem de donar el vistiplau a això", va especificar.
L’actual campiona del món, líder del seu grup després dels seus dos triomfs contra Bèlgica (0-7) i la República Txeca (3-1), visitarà a Vejle el combinat danès, el seu teòric principal rival, el 31 de maig, i després el rebrà a l’Heliodoro Rodríguez López de Santa Cruz de Tenerife el 4 de juny.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Oci estival Els ‘beach clubs’ arrelen a BCN
- Temporal d’agost Una pluja torrencial deixa riuades al centre històric de Badalona
- La situació blaugrana Sense llicència i sense marge
- Els herois que han combatut contra el monstre
- El català i la minifaldilla
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Crisi produïda per Israel Vuit persones moren d’inanició a Gaza en les últimes 24 hores
- ALIMENTACIÓ SALUDABLE Fruites i verdures diàriament, menys precuinats i res de brioixeria industrial: així seran els menús escolars el curs vinent
- Salut i alimentació L’envelliment de la població canvia els menús dels hospitals: només un 20% són dietes sense restriccions