FUTBOL
Alexia Putellas firma avui la renovació del seu contracte
La capitana del Barça amplia, la setmana de la Champions, el vincle amb el club de la seva vida dues temporades més i una tercera opcional.

Alexia Putellas firmarà avui la seva renovació com a culer. La capitana blaugrana visitarà les oficines del club per firmar l’ampliació del seu contracte en una setmana clau per a les blaugrana, que aquest dissabte disputaran la final de la Champions contra l’Olympique de Lió a l’estadi San Mamés de Bilbao. L’acord amb el club va quedar pràcticament tancat la setmana passada abans d’aixecar la desena Copa de la Reina a La Romareda.
La número 11 culer prolongarà el contracte que va firmar el 2021 per tres temporades i que acabava aquest mateix estiu. Després de mesos de tensions i reunions, d’acostaments i algun distanciament, Alexia ampliarà la seva vinculació amb el club blaugrana dues temporades més una d’opcional.
29 títols guanyats
El contracte estava gairebé acabat la setmana passada, a falta d’alguns detalls com la manera com s’acordarà l’any opcional. En la setmana clau per al barcelonisme, la capitana del Barça aconsegueix el que sempre ha volgut, quedar-se al club de la seva vida, i dona la millor notícia a tots els seguidors que volien que continués lluint els colors i el braçal molts anys més.
Dissabte passat, Alexia va rebre de la mà de la reina Letizia la Copa de la Reina, un trofeu amb què s’ha convertit en la jugadora amb més títols de la història del club. Són ja 29 els èxits que ha celebrat la centrecampista nascuda a Mollet del Vallès, superant Melanie Serrano, amb qui estava empatada a 28 títols. Si s’aixeca la Champions a Bilbao, Alexia arribarà als 30 títols amb el Barça.
Dos casos pendents
Notícies relacionades"Tinc Melanie com una llegenda i significa molt per a mi haver-la superat en títols guanyats. Només em queda agrair a tothom, a l’afició, al club, a la gent que va decidir que pogués fer carrera al club de la meva vida... Espero que no es quedi aquí i que siguin molts més", va dir la capitana després de guanyar la Copa. Un trofeu que va cedir a la portera Sandra Paños, que va disputar la seva última final amb el club després de finalitzar contracte aquesta temporada.
Els dos noms que queden per saber si continuaran o no al Barça són els de Lucy Bronze i Mariona Caldentey. Sense tenir la decisió presa, totes dues sembla que no seguiran al vestidor blaugrana la temporada que ve, però res està tancat ni amb el mateix club ni amb el que podria ser el seu pròxim destí. La futbolista balear ha retardat la seva decisió fins que es disputi la final de la Champions.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos