Pàdel
Navarro i Chingotto es coronen en el Master Final de Barcelona
L’espanyol Paquito Navarro i l’argentí Fede Chingotto van arrabassar la corona del Boss Barcelona Master Final als espanyols Juan Lebrón i Alejandro Galán, als quals van derrotar ahir per 6-1 i 6-4, en una hora i 31 minuts de joc.
Navarro i Chingotto es van emportar amb contundència el primer set gràcies a la seva efectivitat en els punts d’or. Lebrón i Galán van tenir les seves opcions en una segona mànega més igualada, però van perdre el servei en el novè joc i els seus adversaris van aprofitar l’ocasió per no perdonar en el joc següent i emportar-se la final.
En el seu últim ball com a parella, la dupla hispanoargentina, que en semifinals va eliminar els números un del món, Agustín Tapia i Arturo Coello, va aconseguir guanyar el torneig i coronar-se com a Mestres davant els vigents campions en un Palau Sant Jordi entregat.
Chingotto per fi va aconseguir el seu Master a Barcelona després de tres finals, i Navarro, el segon, després del conquerit amb Martín Di Nenno el 2021.
Domini absolut
L’espanyola Beatriz González i l’argentina Delfi Brea, per la seva banda, van aconseguir el títol de Mestres al derrotar en dos sets (6-4 i 6-1) una altra dupla hispanoargentina, la formada per Jéssica Castelló i Aranza Osoro.
Notícies relacionadesGonzález i Brea, que en semifinals ja van eliminar les números un del món, Paula Josemaría i Ariana Sánchez, van demostrar per què són ara mateix la parella més sòlida del circuit. El títol de Mestres aconseguit al Palau Sant Jordi els serveix, a més, per ascendir fins al número dos del rànquing.
En la final d’ahir van dominar amb claredat a les seves adversàries, que van fer un partit de més a menys i van cometre molts errors no forçats, sobretot en el segon set, que els van acabar costant el partit.
- Dos grups d’experts reformaran la DGAIA en un termini de tres mesos
- Accident Una persona morta al centre comercial Via Sabadell en desprendre's un plafó de formigó d'una botiga
- L’atropellament revifa el malestar veïnal a Cornellà pel trànsit
- Funció pública El Govern central promet als funcionaris pagar-los «ben aviat» la pujada salarial del 0,5% que els deu des de l’any passat
- Sinistralitat viària Catalunya tindrà sis nous radars autònoms per a les carreteres amb més accidents de trànsit