Judici cas Rubiales
El jutge del cas Rubiales cita a declarar el 28 de novembre Jenni Hermoso
El magistrat que investiga Rubiales per agressió sexual i coaccions ha citat la jugadora de manera presencial dimarts que ve

El jutge de l’Audiència Nacional Francisco de Jorge ha citat el 28 de novembre la jugadora de la selecció Jenni Hermoso, perquè presti declaració sobre el petó no consentit a la boca que l’expresident de la Federació Espanyola Luis Rubiales li va fer després de la final del Mundial a Sydney (Austràlia), el 20 d’agost.
El magistrat que investiga Rubiales per agressió sexual i coaccions ha citat la jugadora de manera presencial dimarts vinent a les 12.30 hores, segons informa l’Audiència Nacional.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos