Cas Rubiales
La fiscalia creu que el cap de gabinet de Rubiales ha mentit «deliberadament» sobre Jenni Hermoso
El ministeri públic ressalta que aquest testimoni, que ha comparegut amb l’obligació de dir la veritat, ha vingut a contradir les versions d’altres compareixents

La Fiscalia de l’Audiència Nacional creu que José María Timón Iglesias, que va exercir com a director de gabinet de l’expresident de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) Luis Rubiales, ha faltat «deliberadament» a la veritat en la seva declaració com a testimoni celebrada aquest dimarts a l’Audiència Nacional, segons expliquen a aquest diari fonts del ministeri públic.
Aquestes fonts ressalten que aquest excàrrec de la Federació, que ha comparegut amb l’obligació de dir la veritat, ha vingut a contradir les versions d’altres testimonis, que al seu torn també eren contradictòries entre si.
En concret, Timón ha negat davant el jutge Francisco de Jorge que presenciés pressions a la jugadora Jenni Hermoso perquè justifiqués públicament el petó a la boca que li va fer el seu superior després de la final del Mundial a Sydney (Austràlia).
Despatx de Rubiales
Notícies relacionadesDe la declaració del responsable de compliment normatiu de la Federació, Javier Puyol Moreno, prossegueixen des del ministeri fiscal, es dedueixen les «enormes irregularitats» que presumptament es van produir en la intervenció de la cap de premsa Patricia Pérez que va tenir lloc el 23 d’agost al despatx de Rubiales, on va poder patir pressions. Aquest testimoni ha aportat dades que apunten que alguns dels participants en aquesta reunió «han faltat a la veritat» en les seves declaracions davant el magistrat, prossegueixen aquestes fonts.
Quant al tercer dels compareixents, el psicòleg de la selecció femenina Javier López Vallejo, ha negat conèixer els fets que s’investiguen a l’Audiència Nacional en relació amb l’expresident de la Federació Luis Rubiales.
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- La fuga d’agost del 2024 Sallent reconeix que els Mossos no van sospesar la fugida de Puigdemont
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura