DES DE LA GRADA
Un nou vídeo mostra que Rubiales va aixecar Jenni Hermoso, i no al revés

Un nou vídeo, gravat des de la grada de l’estadi Austràlia de Sydney durant l’entrega de trofeus a la selecció espanyola després de la final del mundial femení, desmunta la tesi de Luis Rubiales que va ser Jenni Hermoso qui el va aixecar a ell, i no al revés, durant la trobada entre tots dos al pòdium.
En les imatges, que han aparegut durant aquest dilluns en diversos comptes a les xarxes socials, s’aprecia com és el president de la Federació Espanyola de Futbol (RFEF) –ara suspès per la FIFA– que s’abalança sobre la jugadora.
Aquí está el vídeo. Jenni no lo alzó, el se echó encima de ella como un orangután.
— Jess 🔻 (@LoDeJess) 28 de agosto de 2023
Rubiales Miente #SeAcabó #ContigoJenni pic.twitter.com/uYqVERZDoP
El vídeo posa en qüestió la seqüència de fotos amb què la Federació Espanyola va mirar de provar que va ser Hermoso que va aixecar Rubiales, just abans que el dirigent esportiu li fes un petó als llavis. Aquesta va ser també la versió de Rubiales en la seva polèmica compareixença durant l’assemblea de la RFEF.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»
- Nova instrucció als registres El Govern central aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer