ACTUALITAT BLAUGRANA
Aprovada la primera fase de la llicència d’obres de la remodelació del Camp Nou
La Comissió de Govern de l’ajuntament barceloní ha aprovat la primera fase de la llicència d’obres de la remodelació del Camp Nou, segons ha informat el club blaugrana i el mateix consistori.
El permís inclou les tasques relacionades amb el moviment de terres, murs de contenció i pantalles perimetrals i fonaments per a la construcció del vas que es desenvolupa a les plantes sota rasant per a la posterior execució de l’obra principal.
D’aquesta manera, i a més d’aquesta llicència per treballar al subsol, el Barcelona també disposa dels permisos per executar la demolició de tota la zona de la tercera graderia del Camp Nou, per la qual cosa ja pot tirar endavant les obres en aquests dos àmbits.
«Com més aviat millor»
Notícies relacionadesParal·lelament, el FC Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona continuen avançant tècnicament en la llicència d’obres de la remodelació del conjunt de l’Estadi, amb la idea, segons el comunicat emès pel club barceloní, d’«acabar la llicència i aprovar-la com més aviat millor».
Aquesta serà la tercera i última llicència necessària per a la reforma, i inclourà les modificacions que el Barça va presentar i es van incorporar a la llicència de remodelació de l’Estadi concedida per l’ajuntament l’abril del 2022, fruit del treball conjunt que van efectuar els tècnics municipals i l’equip de l’Espai Barça de la junta de Joan Laporta.
- SECTOR IMMOBILIARI Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 vivendes de lloguer a Espanya per 5.000 milions d’euros
- València Antonio Tejero, ingressat en estat greu en un hospital de València
- Assetjament escolar Els Mossos investiguen el suïcidi d’un menor a Lleida que va denunciar ‘bullying’
- Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 habitatges de lloguer
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- Nou matinal RTVE llança ‘El segon cafè’, el nou matinal de La 2Cat amb Cristina Villanueva al capdavant
- Declaració conjunta Sánchez arriba a un acord amb Alemanya per avançar en l'oficialitat del català a la UE després de l'ultimàtum de Junts
- Fotografia La brillantor del cometa Lemmon corona el Pedraforca, la muntanya més màgica a Catalunya
- Relació en fase crítica Montero crida a «intensificar el diàleg» amb Junts després de la seva amenaça sense al·ludir a una reunió de Sánchez amb Puigdemont
- Okupació Un propietari recupera la seva vivenda a la platja en una distracció dels ocupes
