Incredulitat
Terratrèmol a la COPE | Un periodista simula una malaltia i estafa els companys d’Esports
Guillermo Valadés va dir que li havien detectat un tumor cerebral amb metàstasi a l’esquena
El tractament ascendia a 16.000 euros setmanals
Estupor i incredulitat a l’equip de ‘Tiempo de Juego’, programa estrella de la cadena COPE. Un periodista històric de l’equip que va fer el salt a la cadena dels bisbes després de passar per la cadena SER ha estafat més de 16.000 euros setmanals als seus companys simulant un fals càncer que requeria una cara teràpia experimental que en realitat no existeix, com ha avançat el diari El Confidencial.
Es tracta del periodista Guillermo Valadés. Fa sis mesos va informar als seus companys que li havien detectat un tumor cerebral amb metàstasi a l’esquena. Segons la seva versió, les seves opcions de supervivència implicaven un tractament experimental a la Clínica de Navarra. El problema és que costava entorn de 10.000 euros setmanals. Fonts de la cadena expliquen que Paco González, Manolo Lama, Pepe Domingo Castaño i Xuancar González, els pesos pesants d’Esports de la COPE, s’hi van bolcar i van acordar pagar el tractament a Valadés, ja que els uneix una estreta amistat des de fa molts anys.
Els diners per al tractament van sortir d’una mena de fons de maniobra que té la secció, alimentat per la publicitat i els patrocinis. Es tracta d’una quantitat de la qual disposen per a casos com aquest i que es reparteix a final d’any com a bonificació.
Felicidad máxima!!!
— Guillermo Valadés (@gvalades) 29 de abril de 2022
Paco González @lamacope @JCXuancar @rubenmartinweb @RuizAntonito @beamartinh @JGATOO1 pic.twitter.com/iSGXQh4rn2
Valadés va comunicar els seus companys que el tractament estava funcionant, que es trobava millor i que la teràpia experimental estava fent efecte. No obstant, va fer un pas més en la suposada estafa: Willy, com l’anomenen, necessitava uns costosos medicaments que elevaven la factura a 16.000 euros setmanals. Van pagar la quantia sense cap mena de dubte.
No obstant, fa uns dies, l’equip d’Esports de la COPE va descobrir que no constava cap pacient anomenat Guillermo Valadés a la Clínica de Navarra.
En aquell moment van començar a créixer els dubtes. González va intentar, durant diversos dies, posar-se en contacte amb Willy, però el seu amic va deixar de respondre-li al telèfon, una cosa que mai havia fet. Tampoc les va tornar a la resta de membres de l’equip, que havien sigut alertats de la situació per part de González. En paral·lel, C va demanar al seu treballador les factures de la clínica per motius administratius, però l’únic que va rebre va ser silenci.
- El futur de la mobilitat A BCN (5) Els conductors de VTC sèniors temen perdre la feina amb la nova llei del taxi
- LLEURE Els clubs socials només per a dones s’obren pas a BCN
- La passarel·la de les campanades
- Campanades L'enginyeria artesanal del vestit de les campanades de Pedroche: dotze anys d'història i una tiara de mascareta
- Multes per als cotxes B en les zones de baixes emissions
- La crisi fa pujar la pressió sobre el Govern i la pugna amb el PP i Vox
- Perfil L’‘elegida’ per Trump per liderar la transició que insinua rebel·lar-se
- La Xina condemna l’«ús de la força» i es declara «impactada»
- Cop al chavisme La justícia espanyola investiga cinc casos vinculats a Veneçuela
- Cop al chavisme La UE demana una «desescalada» i «contenció» arran del bombardeig
