«Gest immoral»
Saudites demanen deportar Ronaldo per agafar-se els genitals en resposta als crits a favor de Messi
Cristiano Ronaldo bat un nou rècord: més partits amb una selecció, amb 197
Multitud de saudites van demanar aquest dimecres a les xarxes socials la «deportació» de Cristiano Ronaldo del país, després que l’astre portuguès s’agafés els genitals a l’escoltar càntics dels aficionats, que van corejar el nom de Leo Messi al final del partit que van disputar dimarts el seu equip, l’Al-Nassr, i l’Al-Hilal.
L’advocada Nouf bin Ahmed va dir a Twitter que presentarà una denúncia a la Fiscalia saudita contra el lusità, a qui va acusar de cometre «un delicte d’indecència pública».
«Es considera un delicte de deshonor públic, i és un dels delictes que suposa l’arrest i la deportació si és comès per un estranger», va indicar l’advocada especialista en Dret Internacional, que es va fer ressò del vídeo del lusità.
Cristiano Ronaldo makes obscene gesture to Al-Hilal fans after leaving the field defeated and under the cries of "Messi, Messi, Messi" 😮
— VAR Tático (@vartatico) 18 de abril de 2023
📽️ @wtrx5 pic.twitter.com/xnsyCsfPOQ
L’acció de Cristiano va copar diverses hores d’‘Action ja Dawri’, el programa esportiu més popular de l’Aràbia Saudita.
«Mal educat»
Segons fonts de l’Al-Nassr consultades pel comentarista del programa, Mohamed al-Anzi, el portuguès va fer aquest gest perquè «va rebre un cop durant el partit» als genitals.
Altres periodistes esportius saudites van ser més durs amb el cinc vegades guanyador de la Pilota d’Or, com és el cas d’Ozman Abu Bakr, que va qualificar l’acció d’«un gest immoral i mal educat contra els espectadors», i va indicar que la Federació de Futbol de l’Aràbia Saudita hauria de rescindir el contracte de CR7.
Notícies relacionadesLa polèmica es va produir en el partit entre l’Al-Nassr, en el qual milita Ronaldo, i l’Al-Hilal, que presumptament ha presentat una oferta multimilionària per aconseguir els serveis de Leo Messi la temporada vinent.
L’Al-Hilal va guanyar el partit per 2-0 amb dos gols de penal del veterà davanter nigerià Odion Ighalo.
- Tribunal Constitucional La Fiscalia i l’Advocacia de l’Estat recolzen amnistiar Puigdemont i denuncien vulneració dels seus drets pel Suprem
- Operació policial Els Mossos arresten dos joves de 19 anys per la retenció il·legal de dos nois a Barcelona després d’una nit de festa
- Ple del Parlament El Govern defensa haver «donat la cara» per Rodalies davant una oposició que continua reclamant dimissions pel «col·lapse» de Catalunya
- Mobilitzacions a Catalunya «Lluitar també és educar»: els professors catalans inicien la jornada de vaga tallant carreteres
- Estudi de la Creu Roja Més de la meitat dels majors de 45 anys pateixen edatisme laboral: «Necessitem gent més activa»
