FUTBOL FEMENÍ
El Reial Madrid ajorna el títol del Barcelona

L’escocesa Caroline Weir, la danesa Caroline Moller i Olga Carmona van firmar aquest diumenge la remuntada del Reial Madrid contra el Betis a la Ciutat Esportiva Luis del Sol (1-3) i van ajornar la consecució del títol per part del Barcelona, que necessitava una punxada del conjunt d’Alberto Toril per celebrar aquest diumenge la seva victòria en la Lliga F.
A falta de cinc partits per al final del torneig, l’avantatge de l’equip blaugrana, que ha guanyat tots els partits, és de 13 punts.
L’anglesa Rinsola Babajide va avançar el Betis als 61 minuts, però el Reial Madrid va remuntar i va evitar la celebració del seu quart títol seguit del Barça gràcies als gols de Weir (m. 64), Moller (m. 83) i Olga Carmona (m. 89, de penal).
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»