Eleccions al Brasil
Donato demana una intervenció militar per desbancar Lula i mantenir Bolsonaro
«La guerra encara no ha acabat, el poble brasiler ha despertat, no quedarà així», ha escrit en el seu compte d’Instagram l’exjugador hispanobrasiler del Depor i Atlètic
A ningú li resulta ja estrany que futbolistes i exfutbolistes brasilers prenguessin partida per Jair Bolsonaro en les eleccions de diumenge passat, en les quals finalment Lula da Silva va ser el candidat més votat. Neymar, Romario, Cafú, Ronaldinho... La llista és llarga. I com gran part dels seguidors del líder ultradretà, alguns no han acceptat la derrota.
Especialment preocupants han sigut les paraules de Donato Gama da Silva, històric migcampista que a Espanya va militar en clubs com l’Atlètic de Madrid o el Deportivo de la Coruña. El seu últim missatge publicat en el seu compte d’Instagram ha sorprès per la seva duresa i molts l’han acusat fins i tot d’incitar a la violència.
Notícies relacionades«La guerra encara no ha acabat, el poble brasiler ha despertat, no quedarà així. Si el poble surt al carrer, hi pot haver una intervenció militar. El comunisme no pot tornar al poder. No llancis la tovallola», han sigut les seves paraules.
Després de ser acusat públicament de feixista i antidemocràtic, el futbolista ha replicat: «El millor president per al Brasil. Déu per sobre de tots», ha escrit al costat d’una foto seva amb Bolsonaro.
- Guia i consells On es concentra més el pol·len de plàtan d’ombra a Barcelona i com protegir-te en plena temporada d’al·lèrgies
- Augment de la temperatura Catalunya registra el mes d’abril més calorós des que hi ha registres
- LA REFLEXIÓ DEL TÈCNIC Flick compara el Barça: «Tenim el mateix nivell que el PSG i el Bayern, cent per cent»
- 1 de maig El PSC, ERC i els Comuns situen la pujada de salaris i la vivenda com la prioritat per als treballadors
- Societat Li cau una multa de 19.000 € per treballar unes hores sent jubilat: el cas que ho canvia tot
