LaLiga Santander
L’Athletic perd manxa i només rasca un punt a Getafe
Els homes de Valverde es van avançar dues vegades, però no van poder mantenir l’avantatge (2-2)
L’Athletic va empatar 2-2 davant el Getafe en la seva visita al Coliseum Alfonso Pérez i va firmar la seva tercera punxada consecutiva després d’empatar davant el Sevilla (1-1) i perdre davant l’Atlètic de Madrid (0-1) la jornada passada.
L’equip d’Ernesto Valverde no va poder sortir victoriós al camp del conjunt blau i, malgrat avançar-se en dues ocasions, no va aconseguir sumar els tres punts. Primer, es va avançar en el marcador als dos minuts amb un gol d’Iñaki Williams després d’una gran passada d’Ander Herrera.
Aleñá i Munir
El Getafe es va refer abans del descans i gairebé a la mitja hora Carles Aleñá va empatar el duel amb una bona volea dins de l’àrea. Ja a la segona part, Raúl García va tornar a posar per davant al marcador l’Athletic i Munir El Haddadi va respondre als setanta minuts per establir l’empat definitiu.
- Entrevista Els assessors fiscals aconsellen sobre la campanya de la renda: "Habitatge i eficiència energètica són les deduccions més potents"
- Live action d’‘Enredados’ Els aspirants a la pel·lícula de Disney aguanten diverses hores de cua al càsting a Salou: «‘Si ens fan cantar, malament’»
- Guerra a l’Orient Mitjà L’Iran envia una nova proposta als EUA per desbloquejar les negociacions
- Radiografia de la TEC (IV) La Núria, tractada amb electroxocs: «M’és igual haver perdut memòria, jo el que volia és estar bé»
- Guia i consells On es concentra més el pol·len de plàtan d’ombra a Barcelona i com protegir-te en plena temporada d’al·lèrgies
