Futbol
La selecció russa tornarà a jugar el 24 de setembre després de la sanció de la FIFA
La selecció russa tornarà als camps de futbol el 24 de setembre amb un partit amistós al Kirguizistan, set mesos després de ser suspesa per la FIFA i la UEFA per la campanya militar de Rússia a Ucraïna.
L’amistós es disputarà a la capital kirguisa, Biskek, i després al novembre el rival del combinat rus serà l’Iran, tot i que se’n desconeix encara la data.
La Unió de Futbol de Rússia s’ha dedicat els últims mesos a buscar seleccions a les quals enfrontar-se després de la sanció que impedeix als eslaus disputar el Mundial de Qatar i la Lliga de les Nacions.
Rússia no ha disputat un partit oficial des que caigués per la mínima a Croàcia, derrota que la va condemnar a la repesca mundialista.
No obstant, l’inici el 24 de febrer de l’«operació militar especial» li va impedir enfrontar-se a Moscou amb Polònia, que jugarà el Mundial després de derrotar Suècia.
La llista de Karpin
El seleccionador rus, Valeri Karpin, va convocar en la llista preliminar 35 jugadors, entre qui destaca Zajarián, pretès pel Chelsea i altres grans europeus, i Mostovói, l’extrem del líder de la lliga russa, el Zenit Sant Petersburg.
Notícies relacionadesDavant la falta de partits, Karpin va decidir compaginar el càrrec de seleccionador amb el d’entrenador del Rostov, club de la divisió d’honor russa.
Els clubs russos tampoc poden disputar competicions internacionals, per la qual cosa no participen ni a la «Champions» ni a la Lliga Europa.
- Comerç internacional Les exportacions catalanes superen els 100.000 milions d’euros malgrat els aranzels de Trump
- Escalada de tensió Trump dona un termini de 10 dies a l’Iran per arribar a un acord o "passaran coses dolentes"
- Pagament per disponibilitat El Govern vol concessionar carreteres, estacions de l’L9 del metro i electrolineres per 1.184 milions d’euros
- Jocs Olímpics Milà-Cortina 2026 Oriol Cardona es consagra amb el segon or espanyol en la història dels Jocs Olímpics d’hivern: «Ja era hora»
- Conflicte a l’escola catalana Els sindicats convoquen una setmana de vagues al març i Educació s’obre a millorar l’oferta salarial
