ACTUALITAT BLANC-I-BLAVA
Chen Yansheng nega cap error en la gestió de la sortida de RDT
El màxim mandatari periquito recorda que no va rebre cap oferta pel davanter en tot el mercat i que no pensa vendre el club
El president de l’Espanyol, Chen Yansheng, va afirmar divendres a l’RCDE Stadium que «no hi ha hagut cap error en la gestió de la sortida de Raúl de Tomás», amb referència al frenètic tancament del mercat de fitxatges d’estiu.
El Rayo Vallecano i l’entitat blanc-i-blava van arribar a un acord per a la seva sortida, però la documentació no va arribar a temps a LaLiga. En aquest sentit, el mandatari va recordar que no van rebre cap oferta «en tot el mercat» i que no es va arribar a una entesa «l’últim dia» del termini per tancar les plantilles.
Chen Yansheng va enaltir la qualitat del punta, de qui va reconèixer que havia manifestat la seva voluntat de «sortir» del club, i la capacitat del tècnic, Diego Martínez, per gestionar la situació: «És un dels millors entrenadors i Raúl de Tomás és un dels millors jugadors. No hi ha cap problema i, si n’hi ha, serem capaços de resoldre’l».
Bloc competitiu
Respecte a la confecció final de la plantilla, el mandatari es va mostrar «satisfet en tots els sentits» pel resultat del mercat de fitxatges. El president va remarcar que en aquest curs «el bloc és més competitiu» que en anterior i va enaltir el protagonisme del planter, al qual va definir com «els diamants» de l’escut.
L’empresari xinès va posar una nota «alta» al mercat de fitxatges de l’Espanyol i va recordar que el club ja fa tres temporades que no realitza una gran venda. «La nostra plantilla és millor si no ens desprenem de futbolistes importants», va reflexionar el president blanc-i-blau.
D’altra banda, Chen Yansheng va tornar a desmentir la seva intenció de vendre el club: «Mai l’he posat en venda i no hem rebut cap oferta real de compra. Soc conscient que hi ha hagut rumors constants». El dirigent va recordar que ha demostrat el seu «compromís» en diferents ocasions.
- Guerra a l’Orient Mitjà Trump veu possible un acord amb el "nou i més raonable" règim de l’Iran, però amenaça de destruir el que queda dret
- Justícia Elogi del dret en temps de desordre
- Mort digna La Fiscalia no veu delicte en l’actuació dels membres del comitè d’eutanàsia de Noelia
- Xarxes socials ‘Happy slapping’, el perillós repte d’agredir menors per ‘likes’: "Multiplica la humiliació per a la víctima"
- Art Com visitar gratis el Museu Picasso de Barcelona amb visita guiada inclosa
