Vivenda a Eivissa
Roben a la casa de Ronaldo Nazário per valor de tres milions d’euros
En el moment del robatori, a la vil·la hi havia allotjat el també futbolista Marco Verratti
El futbolista Marco Verratti ha patit un robatori a la casa on estava allotjat durant les seves vacances a Eivissa, propietat del seu excompany de professió, Ronaldo Nazário, exjugador brasiler del Reial Madrid i el Barcelona, entre altres equips, i situat a la zona de cala Jondal, a Sant Josep.
Segons ha pogut saber Diario de Ibiza, mitjà que pertany a aquest grup, el robatori va tenir lloc aquest diumenge, mentre Verratti i els seus acompanyants eren fora de l’immoble.
Tot i que no es coneix quins han sigut els objectes robats, Diario de Ibiza ha pogut esbrinar que el valor de les pertinences sostretes ascendeix fins als tres milions d’euros.
- SECTOR IMMOBILIARI Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 vivendes de lloguer a Espanya per 5.000 milions d’euros
- València Antonio Tejero, ingressat en estat greu en un hospital de València
- Assetjament escolar Els Mossos investiguen el suïcidi d’un menor a Lleida que va denunciar ‘bullying’
- Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 habitatges de lloguer
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- Nou matinal RTVE llança ‘El segon cafè’, el nou matinal de La 2Cat amb Cristina Villanueva al capdavant
- Declaració conjunta Sánchez arriba a un acord amb Alemanya per avançar en l'oficialitat del català a la UE després de l'ultimàtum de Junts
- Fotografia La brillantor del cometa Lemmon corona el Pedraforca, la muntanya més màgica a Catalunya
- Relació en fase crítica Montero crida a «intensificar el diàleg» amb Junts després de la seva amenaça sense al·ludir a una reunió de Sánchez amb Puigdemont
- Okupació Un propietari recupera la seva vivenda a la platja en una distracció dels ocupes
