Futbol

Espanya es vestirà amb la samarreta de la selecció femenina en el partit contra la República Txeca de diumenge

La selecció dirigida per Luis Enrique pretén mostrar el seu «incondicional suport» al combinat entrenat per Jorge Vilda

Espanya es vestirà amb la samarreta de la selecció femenina en el partit contra la República Txeca de diumenge
1
Es llegeix en minuts
EP

La selecció absoluta masculina disputarà el partit d’aquest diumenge, 12 de juny, contra la República Txeca vestint la samarreta oficial amb què la selecció espanyola femenina participarà a l’Eurocopa d’Anglaterra, que començarà el 6 de juliol, segons ha confirmat la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) en un comunicat aquest dimecres.

«La selecció constitueix una gran família i ho és entre moltes altres coses perquè els seus diferents membres es recolzen sempre els uns als altres, com és el cas dels combinats femení i masculí. Per això, aquest diumenge, 12 de juny, Espanya vestirà en el seu partit de la Lliga de Nacions contra la República Txeca la mateixa samarreta d’Adidas que l’absoluta femenina lluirà durant l’Eurocopa d’aquest mes de juliol a Anglaterra», va anunciar la RFEF.

Notícies relacionades

Amb aquesta iniciativa, la selecció dirigida per Luis Enrique pretén mostrar el seu «incondicional suport» al combinat entrenat per Jorge Vilda, que arriba a aquesta fase final de l’Eurocopa sense cedir ni una sola derrota durant la classificació. L’estrena de les internacionals en el torneig serà el 8 de juliol amb el duel contra Finlàndia a la localitat britànica de Milton Keynes.

Aquest diumenge, Espanya acabarà els seus compromisos de l’actual concentració a La Rosaleda, després de sumar els dos empats contra Portugal (1-1) i la República Txeca (2-2) en la seva estrena en la present edició de la Lliga de Nacions.