Incident a Buenos Aires
El jugador del Boca Juniors Eduardo Salvio atropella la seva exparella i fuig
La dona pateix un «traumatisme molt lleu» en una cama mentre la policia busca l’exjugador de l’Atlètic de Madrid

El jugador del Boca Juniors Eduardo ‘Toto’ Salvio ha atropellat la seva exparella i mare dels seus dos fills, Magalí Aravena, a Buenos Aires i ha fugit. L’incident ha passat aquest dijous a la matinada al barri de Puerto Madero i la policia federal ha activat una operació per detenir l’extrem ‘xeneize’ i exjugador de l’Atlètic Madrid.
Els fets han ocorregut a les 0.50 hores (hora local) als carrers Azucena Villaflor i Juana Manso, a Puerto Madero. Salvio era dins del seu cotxe amb una noia i Aravena es va posar davant del vehicle amb intencions de parlar, segons ha informat el diari argentí ‘La Nación’.
«Salvio ha impactat el cotxe contra la cama dreta d’Aravena i ha aprofitat la situació per fer marxa enrere i fugir», expliquen els mitjans argentins.
Notícies relacionadesAravena, de 35 anys, ha sigut assistida per personal del Servei d’Atenció Mèdica d’Emergència (SAME). El diagnòstic ha sigut d’un «traumatisme molt lleu» al membre inferior dret que no ha requerit trasllat a un centre hospitalari, segons ha informat Alberto Crescenti, director del SAME.
Salvio i Aravena van estar junts 11 anys i es van separar el desembre del 2020.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»
- Nova instrucció als registres El Govern central aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer