Futbol
Baralles entre ultres i aficionats de Reial Madrid i Celta abans del partit d’aquesta tarda
Ampli dispositiu policial davant els primers disturbis previs al partit d’aquesta tarda que enfrontarà el Celta i el Reial Madrid (Balaídos, 18.30 h). Segons apunten des de la Policia Local de Vigo, han multiplicat la vigilància davant les baralles que ja s’han registrat entre ultres del club blanc, Celtarres i altres aficionats de l’equip celeste.
En l’entorn de la zona de la Florida no deixen de sentir-se sirenes ni veure’s furgons policials. Segons alguns testimonis, al carrer Eugenio Kraft s’ha produït una d’aquestes primeres baralles, cap a les 13.00 h d’aquest migdia. Un centenar d’encaputxats vestits de negre han sortit d’un carreró, armats amb pals, directes a agredir un grup d’aficionats del Celta que prenien alguna cosa al bar Lúar, un local de la zona freqüentat per seguidors de l’equip de Vigo. Davant l’arribada de la policia, els agressors s’han dispersar.
Notícies relacionadesImmediatament, a les xarxes socials han començat ja a circular imatges de radicals sota un cordó policial.
Ultra Sur en Vigo #CeltaRealMadrid #CeltaseVikingos @gradaderio @Farodevigo @GALICIANGOLES pic.twitter.com/qprJkqJP8r
— Vicus e Apertas (@Vicuseapertas) 2 de abril de 2022
La setmana passada l’enfrontament entre el Celta B i el Deportivo va ser motiu de greus baralles entre seguidors dels dos equips. Forces antiavalots van carregar contra ultres dels dos conjunts i els agents van arribar a disparar pilotes de goma per contenir dos grups que s’estaven barallant i fent malbé cotxes.
- Famosos Ni Via Veneto ni Gaudim: Dani Olmo, enamorat d’aquest restaurant de Barcelona
- PODEMOS Irene Montero es postula per liderar la unitat de les esquerres
- Reforç de seguretat Barcelona contracta vigilància privada per blindar la Sagrera contra ocupacions als solars del futur barri
- PODOLOGIA Dits en salsitxa: aquest símptoma als peus podria ser una malaltia reumatològica (i molts ho ignoren)
- Carrusel d'imatges C. Tangana es converteix en pare: primera foto del nadó al costat de la seva dona
