Duel emotiu (2-2)
Les llegendes de l’Espanyol i de la selecció disfruten en un partit benèfic
La Ciutat Esportiva Dani Jarque va viure un dissabte emotiu de retrobaments en un partit benefici entre Llegendes del RCD Espanyol i Llegendes Espanya, a l’avantsala de l’amistós del RCDE Stadium entre el combinat nacional i Albània.
En el minut 21 del duel, a més es va viure un dels moments més especials de la jornada quan es va parar la trobada per dedicar una ovació sonora a l’etern capità periquito, que a més també va ser company de molts dels protagonistes del partit.
⚽️ #RCDE 𝟐 🆚 𝟐 @leyendasespana
— RCD Espanyol de Barcelona (@RCDEspanyol) 26 de marzo de 2022
👀👇 Aquí os dejamos lo más destacado del partido benéfico de hoy. pic.twitter.com/2PpzrB7dqQ
Javi Márquez va obrir el marcador amb un colpejament exquisit amb la seva cama esquerra i amb aquest avantatge va marxar l’Espanyol al descans. Catanha va empatar ràpidament amb una rematada precisa, Manel va posar el 2-1 finalitzant una combinació excel·lent del conjunt periquito, mentre que Sergio García, que va jugar una part amb cada equip, va fer el definitiu 2-2 des dels onze metres.
Cita de mites
Notícies relacionadesPer part del RCD Espanyol van jugar: Raúl Arribas, Joan Capdevila, Javi Chica, Ferran Corominas ‘Coro’, David Garcia, Jaume Garcia, Dani García Lara, Luis García, Sergio García, Juanma González, Jordi Lardín, Albert Lopo, Javi Márquez, Manel Martínez, Ángel Morales, Eloy Pérez, Josep Samper, Manolo Serrano, Marc Torrejón, Toni Velamazán i Pablo Zabaleta.
Per part de Llegendes Espanya van jugar: Antonio Álvarez ‘Ito’, Amavisca, Raúl Bravo, Ignacio Camacho, Iván Campo, Joan Capdevila, ‘Lobo’ Carrasco, Coque Contreras, Estebaranz, Sergio García, Dani García Lara, Fernando Giner, Catanha, Ricardo, Alfonso Pérez i Juan Senyor.
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- "En algun moment hauré de fer el dol"
