Evoluciona favorablement
Benzema sabrà divendres si pot jugar el Reial Madrid-Barcelona
Mendy està descartat per al clàssic del Bernabéu i Rodrygo hi podrà jugar després de recuperar-se del fort cop a l’empenya

El Reial Madrid comença a aclarir el futur dels tocats de cara al partit contra el Barcelona de diumenge (21.00 hores) al Santiago Bernabéu. Carlo Ancelotti haurà de tornar a retocar el seu lateral esquerre perquè Mendy té una lesió a l’adductor esquerre i serà entre 10 i 15 dies de baixa, cosa que el descarta per al partit contra els blaugranes.
4️⃣1️⃣3️⃣ ¡MÁXIMO GOLEADOR 🇫🇷 DE LA HISTORIA! pic.twitter.com/e41e2n7A6t
— Real Madrid C.F. (@realmadrid) 16 de marzo de 2022
Proves divendres
Notícies relacionadesQui encara no sap si podrà participar en el clàssic ésKarim Benzema,que es va retirar del partit contra el Mallorca amb lleugeres molèsties. La seva recuperació progressa positivament, però serà divendres quan se sotmeti a proves i confirmi que podrà ser de la partida per enfrontar-se als de Xavi. El més positiu per a Carletto és l’evolució de Rodrygo, que va ser trepitjat per Raíllo, que en un primer moment es va témer que derivés en una lesió òssia, però finalment es quedarà en un fort cop. De fet, el brasiler ja s’ha entrenat amb el grup i serà davant el Barcelona, tot i que Marco Asensio serà el titular amb gairebé total seguretat en la seva posició.
De la resta de la plantilla destaca que Militão, absent a Mallorca per un lleu procés gripal, ja s’ha entrenat amb normalitat. Mentrestant, Nacho i Hazard es van entrenar a l’interior de les instal·lacions. Però els dos jugadors estan bé i Ancelotti podrà incloure’ls en la convocatòria per al partit de diumenge. L’equip tornarà a exercitar-se aquest dijous a les 11 del matí a Valdebebas.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Mor ofegat un home de 74 anys a la platja de Can Martinet de Sant Pere Pescador
- Últim ple abans d'estiu Illa compareixerà al Parlament per la corrupció del PSOE el 22 de juliol
- ACTUALITAT BLAUGRANA Ter Stegen s’exercita al gimnàs per segon dia consecutiu
- Futbol L’Espanyol renova Manolo González després de canviar de propietat
- Previsió meteorològica Arriba la canícula: així afectarà Barcelona i resta de Catalunya durant els pròxims dies