LEEDS - MANCHESTER UNITED (2-4)
El Manchester United millora i guanya el Leeds abans de visitar l’Atlètic Madrid
El Manchester United va accelerar per consolidar-se a la part alta de la Premier amb un triomf a Elland Road contra el Leeds de Marcelo Bielsa (2-4) abans de la seva visita al Wanda Metropolitano per enfrontar-se a l’Atlètic Madrid a la Lliga de Campions.
El conjunt de Ralf Rangnick va trobar la calma abans de la cita continental per instal·lar-se en el quart lloc de la taula tot i que amb tres partits més que equips com l’Arsenal i el Tottenham, que busquen el mateix objectiu.
L’United va oferir una bona versió però també va tenir llacunes que va aprofitar el seu rival per equilibrar el marcador.
Rangnick va sortir al camp amb el següent onze: David de Gea; Luke Shaw, Harry Maguire, Victor Lindelof, Aaron Wan-Bissaka; Paul Pogba, Scott McTominay; Jesse Lingard, Bruno Fernandes, Jadon Sancho i Cristiano Ronaldo.
Després van sortir el suec Anthony Elanga, el brasiler Fred i el francès Raphael Varane.
El Manchester United va ser el dominador del matx contra un adversari amenaçat pel descens. El Leeds va resistir una mica més de mitja hora perquè en el 34 Harry Maguire va rematar de cap a la xarxa un córner picat per Luke Shaw.
El Manchester es va mostrar poderós en el joc aeri i va fer el segon en el temps afegit de la primera part, quan una pilota penjada per Jadon Sancho la va rematar també de cap Bruno Fernandes.
Badades
Feia la sensació que el partit estava resolt però el Manchester United es va despistar i en dos minuts l’equip de Bielsa va equilibrar el partit. Va escurçar distàncies amb un gran gol de Rodrigo Moreno, des de lluny, que va sorprendre David de Gea, que va mesurar malament l’acció.
I a continuació va empatar gràcies a Raphinha a passada de Daniel James.
No obstant, el conjunt de Rangnick va recuperar les regnes del partit i es va avançar en el 70 amb un gol de Fred després de rebre una pilota de Jadon Sancho. I va sentenciar, a un minut del final, el suec Anthony Elanga després de rebre una centrada de Bruno Fernandes.
Notícies relacionadesEl Manchester United va plasmar la seva millora amb un triomf convincent que el situa quart de la taula amb quatre punts de renda respecte al West Ham i l’Arsenal i set sobre el Tottenham.
El Leeds està cinc punts per sobre del descens.
- Smart City Expo Regenerar la zona nord de l’Hospitalet costarà 350 milions
- Feina La polèmica mort d’un jove de 26 anys que va treballar 80 hores en una setmana commociona Corea del Sud
- Pluges torrencials El temporal descarrega amb força a Catalunya: carreteres i línies de tren tallades i mig centenar de vols cancel·lats
- Ruptura amb el Govern Junts salva del bloqueig lleis vinculades al desemborsament milionari dels fons UE
- Previsió meteorològica Alerta en aquestes comarques de Catalunya per pluges torrencials: a quina hora arribaran les precipitacions
- Barcelona, protagonista Porta i Bermúdez, renovadors de la marca BCN
- Medi ambient El Govern fitxa l’assessoria del port de Rotterdam per al Prat
- RESTAURACIÓ Les terrasses de la plaça del Sol podran obrir fins a la una
- Smart City Congress L’ús compartit de bicicletes genera 305 milions anuals
- Mobilitat Ferrocarrils preveu superar Rodalies en viatgers en cinc anys
