Dures imatges
El vídeo del tremend accident d’Egan Bernal
La televisió colombiana difon el moment en què el guanyador del Tour 2019 impacta contra un autobús

Notícies RCN ha publicat les imatges de l’accident que Egan Bernal va tenir fa dues setmanes quan va col·lidir contra la part posterior d’un autobús mentre s’entrenava. El vídeo, de les autoritats de trànsit de Cundinamarca (localitat on van passar els fets), recullen el moment exacte del xoc, que es va produir a una velocitat de 65 quilòmetres per hora.
La Fiscalia va concloure la investigació sense trobar cap culpable i la família va descartar denunciar perquè Egan estava practicant amb la bicicleta de contrarellotge amb la vista cap a baix, no va visualitzar l’autobús aturat per a la pujada o baixada de passatgers i el cotxe d’equip tampoc el va avisar a temps, de manera incomprensible ja que estava protegint el grup de corredors de l’Ineos mentre s’entrenava per carreteres colombianes.
🔹 Video del momento exacto en el que chocó Egan Bernal
— Noticias RCN (@NoticiasRCN) 7 de febrero de 2022
🔹 Cinco menores y un adulto desaparecidos en el río Magdalena
🔹 Lanzaron tres explosivos contra la Brigada 30 del Ejército en Cúcuta
#Avance | Más detalles en nuestra emisión de ►https://t.co/nRsgoLSsCZ 7:00 p.m. pic.twitter.com/YwEkgWUAfx
Segons un comunicat de l’equip de treball i els familiars de Bernal, l’esportista ha sigut donat d’alta de la Clínica de la Sabana després d’estar dues setmanes a l’uci i ser sotmès a diverses cirurgies. Egan descansa ara en un domicili temporal que es troba a prop de la clínica on seguirà el procés de recuperació.
Notícies relacionades«Cal destacar que la prioritat és la seva rehabilitació. No tenim un temps estimat per a la seva tornada a la bicicleta i entrenaments, això es veurà reflectit a mesura que es vagin fent teràpies i tinguem avenços», sentencia el comunicat.
En aquests moments, diverses fonts mèdiques citades per la premsa colombiana, descarten que el guanyador del Tour 2019 i Gir 2021 pugui tornar a competir aquesta temporada, on havia posat el focus en la seva tornada a la ronda francesa.
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Sanitat pública Catalunya reforma l’atenció primària perquè en un any es pugui oferir assistència en 48 hores
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura