ESPANYA - DINAMARCA (29-25)
Els ‘Hispans’ castiguen la supèrbia danesa i jugaran la final de l’Europeu
Espanya lluitarà per l’or per quarta edició consecutiva després de doblegar la campiona del món amb una de formidable segona meitat

Els ‘Hispans’ lluitaran pel tercer Europeu d’handbol consecutiu. La selecció espanyola ha derrotat aquest divendres la seva bèstia negra, una Dinamarca que ‘va triar’ el rival de la semifinal i va acabar clavant el genoll a terra en una gran segona meitat dels de Jordi Ribera (29-25). Espanya lluitarà per l’or diumenge (18.00 hores. TDP) contra el guanyador del França-Suècia.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032
- Criança Carlos González, pediatre: "Moltes vegades quan el teu fill plora no vol ni joguines ni dolços, demana la teva presència i el teu afecte"
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe