La jugadora del Reial Madrid Marta Corredera anuncia que està embarassada
La jugadora del Reial Madrid, entusiasmada: «És un somni compaginar la maternitat i el futbol. Em trobo bé i amb moltes ganes de disfrutar d’aquesta nova etapa»
La jugadora havia sigut baixa en els últims partits sense que se sabés el motiu, circumstància que va propiciar el fitxatge de la danesa Sofie Svava
La jugadora del Reial Madrid Marta Corredera ha anunciat en el seu compte de Twitter que serà mare. La futbolista ha anunciat el seu embaràs i el club blanc ho ha fet també públic a través de les xarxes socials.
La jugadora ha manifestat el seu entusiasme davant la nova etapa: «És un somni compaginar la maternitat i el futbol. Em trobo bé i amb moltes ganes de disfrutar d’aquesta nova etapa. Som molt feliços d’anunciar-vos que la família creix. Ara toca cuidar-se durant un temps i fer una pausa esportiva per disfrutar de cada moment d’aquesta nova etapa! ¡T’esperem amb ganes!».
La jugadora havia sigut baixa en els últims partits sense que se sabés el motiu, circumstància que va propiciar el fitxatge de la danesa Sofie Svava per cobrir la seva absència en la defensa.
- Tribunals Una jubilada és obligada a tornar gairebé 23.000 euros per tenir el seu fill empadronat
- Investigació Menjar acompanyat millora l’absorció de nutrients i redueix el risc d’obesitat
- Denúncia contra el cantant Julio Iglesias demanda Yolanda Díaz per assenyalar-lo com a abusador sexual
- Encara és diputat La jutge de la dana de València demana al TSJCV imputar Carlos Mazón
- Els comptes del 2026 El Govern descarta demanar a Sánchez que accepti l’IRPF perquè ERC avali els pressupostos: «Ja tenen la paraula d’Illa»
