Prèvia del Porto-Atlètic
Simeone improvisarà una parella de centrals i necessita el millor Suárez al costat de Griezmann
Amb Savic lesionat, Giménez amb una contractura i Felipe sancionat, Kondogbia es reciclarà com a central al costat d’Hermoso, deixant Lodi de lateral.

Mai en aquest punt d’una fase de grups de la Lliga de Campions l’Atlètic de Simeone s’havia trobat només amb quatre punts. Mai havia perdut dos partits al Metropolitano a la lligueta, i mai abans a la Champions havia encaixat set gols en cinc jornades i marcat només quatre (tres de Griezmann). De fet, només 6 dels 26 equips han tingut menys encert.
📋 ¡Nuestra 𝗰𝗼𝗻𝘃𝗼𝗰𝗮𝘁𝗼𝗿𝗶𝗮 para viajar a Portugal! 👇 pic.twitter.com/A12nbHxAPb
— Atlético de Madrid (@Atleti) 6 de diciembre de 2021
Uns números que retraten el pitjor Atlètic de l’era Simeone, sent la plantilla més valorada de què ha disposat el Cholo. Uns números que l’obliguen a guanyar i esperar què fa el Milan. Però aquesta no és l’única preocupació de Simeone. L’argentí, que ha reforçat ofensivament la plantilla amb jugadors del seu gust com Griezmann, De Paul i Cunha, s’ha destapat en defensa i arriba al partit sense centrals.
Centrals improvisats
Notícies relacionadesSavic es va lesionar contra el Mallorca, Giménez pateix una contractura i Felipe complirà el segon partit de sanció amb què va ser castigat per la vermella contra el Liverpool. El que obliga el Cholo a alinear una parella de centrals de circumstàncies amb Hermoso i Kondogbia, ocupant Lodi el lateral esquerre i Llorente el dret. Una defensa amb només un especialista defensiu a lloc, laterals amb poc ofici i una parella improvisada a l’eix. I per darrere, un Oblakque ha encaixat 16 gols en els últims 10 partits, perdent l’aura celestial.
📡🎥 #ATMFLASH
— Atlético de Madrid (@Atleti) 6 de diciembre de 2021
🎙 @Simeone y @marcosllorente nos cuentan las claves del trascendental duelo de este martes.
¡Sigue aquí su rueda de prensa! 👇 https://t.co/TJH3KzI378
Però l’Atlètic no només falla a la seva àrea, com va demostrar contra el Mallorca, també té problemes greus per concretar a l’àrea rival. Així, Luis Suárez només ha fer un gol en els 11 partits que ha jugat a la Champions com a blanc-i-vermell. I va ser de penal, contra el Milan a San Siro. De Paul i Koke semblen fixos al migcamp, mentre a dalt els francesos Lemar i Griezmann estan sent els menys grisos. Luis Suárez hi serà malgrat la seva mala ratxa a Europa i la incògnita és saber si apostarà per Carrasco o Joao Félix. Del Porto inquieta la potència del colombià Luis Díaz i l’iranià Mehdi Taremi, que s’anima a la Champions.
GUANYAR I ESPERAR A VEURE QUÈ FA EL MILAN
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Cas Koldo L’UCO demana a Interior que l’informi de les visites a Cerdán a la presó
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"
- Alcalde de Vigo Caballero: "Amb Illa veig Catalunya i veig Espanya"
- El president demana un debat "racional" sobre finançament
- Medi ambient La meitat dels municipis amb pla antiincendis no el tenen actualitzat