FUTBOL
Neymar estarà de baixa de sis a vuit setmanes per la seva lesió de turmell

El París Saint-Germain (PSG) va anunciar aquest dilluns que el davanter brasiler Neymar estarà de baixa «de sis a vuit» setmanes, després d’haver patit lesions de lligaments al turmell esquerre en el partit de diumenge contra el Saint-Étienne.
El jugador va haver de sortir en llitera del camp en el minut 87 després d’una entrada de Yvann Maçon, en un partit que el PSG va guanyar per 1-3.
El PSG va avançar que en les pròximes 72 hores emetrà una nova nota sobre l’evolució de la lesió, segons va detallar en un comunicat.
«Toca recuperar-se. Lamentablement aquests contratemps formen part de la vida d’un atleta. Ara he d’aixecar el cap i avançar. Tornaré millor i més fort», va indicar Neymar diumenge a Instagram, on va penjar una foto en la qual apareixia al terra amb signes de dolor.
Llarg historial
Des que va arribar a la capital francesa l’agost del 2017 després del pagament de 222 milions d’euros al Barcelona, el traspàs més alt de la història, el brasiler ha patit diverses lesions d’importància.
Entre d’altres, el febrer del 2018 es va fracturar el cinquè metatarsià d’un peu en un partit contra el Marsella i va estar tres mesos de baixa.
Notícies relacionadesEl gener del 2019 va patir la mateixa lesió en un partit de copa contra l’Estrasburg que el va allunyar de nou tres mesos dels terrenys de joc i el juny d’aquell any una ruptura de lligaments del turmell dret en un amistós entre el Brasil i Qatar el va obligar a perdre’s la Copa Amèrica amb la seva selecció i l’inici de la temporada amb el PSG.
La temporada passada va estar cinc setmanes més de baixa, entre febrer i març, per una lesió als adductors després d’una entrada durant un partit de copa davant el Caen, de segona divisió.
- Reforma de l’Administració El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- Altamont, 1969: la mort de l’era ‘hippy’
- "Tiren per terra tot el nostre esforç"
- Dol en el cine espanyol Mor Verónica Echegui, l’actriu que es va saber desmarcar de ‘la Juani’
- Competència Dues marques de calçat infantil s’enfronten als tribunals