Culturisme
Kevin Hernández, campió del món de Culturisme Natural
«Vull agrair tot el suprot rebut», assegurava el jove esportista grancanari que va aconseguir el premi a la ciutat nord-americana de Las Vegas
Campió mundial amb accent canari. El grancanari Kevin Hernández, natural de Valsequillo, s’ha convertit en el campió del món de Culturisme Natural WNBF (World Natural Bodybuilding Federation). El jove esportista canari va aconseguir la medalla d’or en la categoria Lightwight després de la celebració del torneig al The Ling Hotel, a Las Vegas.
«No tinc paraules. Encara no m’ho crec. Vull agrair tot el suport rebut, especialment de la meva família, la meva nòvia... Crec que hem guanyat tots, no només jo», assegurava un Hernández que encara no surt de la seva sorpresa davant tal gesta aconseguida. «El millor de tot al final ha sigut conèixer gent increïble i haver compartit tot el procés amb tots els que m’aportaven alguna cosa d’una manera o d’una altra», va afegir.
- Orient Marc, estudiant català, sobre la seva vida a Corea del Sud: "T'has de preocupar de menys coses"
- Crisi sanitària Trobats 13 casos més de pesta porcina a la zona del brot inicial
- Segons una font oficial anònima L’Iran xifra en 2.000 els morts les protestes en contra del Govern
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: L'habitatge, centre del malestar
- Salut laboral Els treballadors catalans triguen una setmana més a ser atesos per un metge que la resta d’espanyols
