Champions League
Dest, baixa d’última hora davant el Dinamo de Kíev per lesió
Fonts del seu entorn asseguren «que no està al 100%, però podria ser a la banqueta»

A Sergi Barjuan se li acumulen les baixes en atac. Sergiño Dest és baixa d’última hora i no podrà disputar el partit de la tercera jornada de la fase de grups de la Champions League, que decidirà el futur del Barça a Europa. Fonts del seu entorn asseguren que el jugador «no està al 100% i té molèsties, tot i que podria ser a la banqueta». Fa diversos partits que el nord-americà comença com a titular en l’extrem dret del conjunt blaugrana i s’ha de veure qui serà l’encarregat d’ocupar la seva posició.

Ansu Fati, ja recuperat de la seva lesió, disputarà el partit amb total seguretat, igual com l’holandès Memphis Depay. El nou tècnic interí, Sergi Barjuan, recupera també Frenkie de Jong, Ousmane Dembélé i Ronald Araujo.
- Baròmetre de setembre Enquesta CIS: El PSOE es dispara i treu nou punts a un PP que retrocedeix després dels incendis
- salut pública Alerta a Badalona pel desallotjament d’un edifici amb casos de tuberculosi
- El conflicte del Pròxim Orient Netanyahu acusa Sánchez d’una "amenaça genocida" contra Israel
- Convulsió en augment Els EUA viuen una nova era de violència política després de l’assassinat de Kirk
- Onze de Setembre L’independentisme crida a desobeir les sentències judicials sobre el català
- Sector bancari El Sabadell calcula que el BBVA no podria aconseguir les sinergies de l’opa abans del 2032
- Un empresari espanyol resident a la Xina revela com veuen l’okupació a Àsia: «No els entra al cap, pensen que m’ho invento»
- Entrevista Jordi Olloquequi, expert en longevitat: «Morir jove, al més tard possible, és a les nostres mans»
- Primer cas al món Albània nomena primera ministra una intel·ligència artificial
- Sector bancari El consell del Sabadell rebutja l’opa del BBVA per «infravalorar molt significativament» el seu banc