Golf
Rahm i García salven l’honor d’Europa en un mal inici de Ryder
Els EUA dominen per 3-1 a Whistling Straits després de la jornada matinal dels ‘foursomes’
Jon Rahm i Sergio García, que s’estrenaven com a parella en la competició, han salvat l’honor d’Europa en la sessió del matí de la Ryder Cup, resolt amb molta claredat per l’equip dels Estats Units, que s’han col·locat per davant per 3-1 en els ‘foursomes’ (cops alterns amb la mateixa bola). Només la parella espanyola, que es va encarregar d’obrir el camp en la primera trobada a les set del matí a l’exigent recorregut de Whistling Straits, a Wisconsin, va aconseguir emportar-se el triomf davant el temible duo format per Jordan Spieth i Justin Thomas, als quals van vèncer per 3&1 (tres forats d’avantatge i un de sol per jugar) .
Els dos jugadors espanyols es van complementar a la perfecció. García va treballar bé amb els ferros i el jugador basc va brillar en el putt i això els va permetre mantenir el control de principi a final.
Notícies relacionadesVa ser l’única bona notícia per a l’equip capitanejat per Padraig Harrington. La parella formada per Dustin Johnson i Collin Morikawa es va imposar contra 3&2. També van estar molt còmodes Patrick Cantlay i Xander Schauffele davant la parella formada per Ian Poulter i Rory McIlroy, que van cedir els cinc primers clots un llast molt difícil de superar (5&3).
En l’última trobada dels ‘foursomes’, Brooks Koepka i Daniel Berger van tenir molts més problemes però van acabar doblegant Lee Westwood i Matt Fitzpatrick (2&1), deixant el mateix escenari per a Europa que va viure fa tres anys a París, tot i que llavors va ser després dels primers ‘fourballs’.
- Conflicte a l’escola catalana Vaga a l'educació a Catalunya: ¿on és avui dijous i on toca demà divendres?
- Polèmica educativa Parlon obre una "informació reservada" per aclarir la infiltració dels Mossos en una assemblea educativa
- Congrés d’Ace Alzheimer Center Barcelona Recopilar l’historial mèdic de la població per estudiar com es comporten aquells que desenvolupen alzheimer: el futur predictor de la malaltia
- Després del fiasco al Congrés Junts s’obre a facilitar el decret d’habitatge del Govern si permet desgravar les hipoteques
- El jurat considera culpable d'assassinat amb traïdoria l'acusat de matar i esquarterar el seu company de casa a Piera
