RETROBAMENTS AL VILLAMARÍN
L’Espanyol, a treure profit de la ‘generositat’ bètica
L’Espanyol, sense David López, Calero, Puado ni Yangel, busca el camí del gol contra l’equip de Pellegrini, que ha encaixat en tots els seus partits.
Serà una tarda de retrobaments al Benito Villamarín, de jugadors que van vestir la casaca del Betis i ara llueixen la de l’Espanyol i a la inversa: Borja Iglesias, Loren, Víctor Ruiz, Vadillo, Dídac... Però per a l’equip blanc-i-blau, el d’aquest diumenge (18.30 hores) ha de ser el del retrobament amb la victòria, després de quatre jornades sense aconseguir-ho. I per a això fa falta el gol, molt esquiu en aquesta tornada a Primera.
Només un gol (el d’RDT a l’Atlètic) ha celebrat l’Espanyol en aquest inici de curs. I després de 100 minuts de lluita no va servir per a res. La visita al Betis, amb tant talent en la creació com llacunes darrere (ha encaixat en tots els seus partits i ve de guanyar a l’Europa League per 4-3) sembla una oportunitat per al destapament. «Quan juga el Betis, són partits bonics per a l’espectador, oberts. Hem d’anar amb compte perquè té molta capacitat de generar. És un camp difícil», diu un cautelós Vicente Moreno.
Un calendari complicat
Notícies relacionadesVillamarín, Alabès, Pizjuán i Reial Madrid són les quatre estacions de l’Espanyol entre aturades. Un calendari que obliga a guanyar al més aviat possible per no reviure els aclaparaments del passat. «La clau és insistir, creure, no defallir i superar dificultats. Estar tranquils, sense alts i baixos. Qui es posi nerviós abans de temps tindrà més problemes que qui es mantingui estable», insisteix Moreno, «rabiós» per l’esforç sense premi davant l’Atlètic.
📋 CONVOCATÒRIA | Llista per al Benito Villamarín! #RCDE | #RealBetisEspanyol
— RCD Espanyol de Barcelona (@RCDEspanyol) 18 de septiembre de 2021
L’Espanyol recupera per al xoc Sergi Gómez, però no podrà comptar ni amb David López ni amb Calero. La pubàlgia de Puado el mantindrà encara unes setmanes fora de la llista i Yangel Herrera continua sense estar a punt per a la seva estrena com a periquito.
- EL SEGON CAFÈ A LA2CAT L'Editorial de Cristina Villanueva: La solidaritat sosté en la tragèdia
- Cas Koldo El Suprem manté a la presó Ábalos i Koldo, perquè el «cabal d’indicis» contra ells «no deixa de créixer amb cada nova informació»
- Fort temporal Protecció Civil enviarà missatges d’alerta a municipis de la costa de Tarragona i Barcelona per onades de fins a set metres
- El futur del parc Glòries creix cap a Consell de Cent amb la demolició de 79 finques abandonades
- Fòrum Europa Tribuna Catalunya La Generalitat obre la porta que Catalunya sigui seu dels organismes d’ajuda humanitària de l’ONU atacats per Trump
