CROTONE 0 – 2 INTER DE MILÀ
L’Inter compta les hores per destronar la Juventus
L’equip de Conte derrota el Crotone (0-2) i serà campió aquest mateix diumenge si l’Atalanta no venç a Sassuolo

El final del regnat de la Juventus a Itàlia és ja qüestió d’hores. L’Inter de Milà s’ha imposat aquest dissabte al Crotone (0-2) i serà campió aquest mateix diumenge si l’Atalanta, segon classificat a 14 punts dels ‘neroazzurri’ amb cinc partits per disputar, no guanya a Sassuolo (8è).
Des del 2011, quan el Milan de Gattuso, Seedorf, Pato, Robinho, Ibrahimovic i ¡Dídac Vilà! es va proclamar campió, la Sèrie A no ha conegut cap altre campió que no sigui la ‘Vecchia Signora’. L’Inter, el segon club més premiat de la Sèrie A, havia conquerit l’‘Scudetto’ un any abans amb un altre equipàs dirigit per José Mourinho: Júlio César, Zanetti, Maicon, Lúcio, Stankovic, Sneijder, Cambiasso, Etoo, Milito... Des d’aquell any en què va fregar el sextet, l’Inter només ha guanyat una Copa.
Gols d’Eriksen i Achraf
Potser els nervis per acabar amb aquella dècada nefasta van tenallar el conjunt d’Antonio Conte, que contra un Crotone ja descendit matemàticament a la Sèrie B va necessitar 69 minuts per marcar. Després de sengles pilotes als pals de Lukaku i Lautaro, Eriksen, un dels fitxatges més decebedors de l’any a Europa, va obrir el marcador amb un cop amb la dreta. El danès acabava d’entrar al camp.
Notícies relacionadesDesprés que Lukaku veiés com li anul·laven un gol, l’exmadridista Achraf va sentenciar el xoc al minut 92 en un contraatac que va resoldre amb fredor, mà a mà davant el porter.
La lluita per la Champions
L’Inter serà campió aquest diumenge si no guanya l’Atalanta o sumant un punt en qualsevol dels quatre compromisos que li queden, el primer dels quals dissabte que ve a casa contra la Sampdoria. Per a l’equip de Bèrgam, en qualsevol cas, guanyar el Sassuolo és vital, no per l’‘Scudetto’, sinó per la renyidíssima baralla pels llocs de Champions. L’Atalanta és segon amb 68 punts, i el segueixen amb 66 Nàpols, Juventus i Milà. Un d’ells no jugarà la temporada vinent a la Lliga de Campions.
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Compte enrere en el sector bancari El mercat augura que el BBVA es quedarà entre el 30% i el 50% en l’opa
- INFORME Perfil de les addiccions: l’alcohol és la substància més consumida entre les dones, seguida de la cocaïna
- Nadal Barcelona encendrà els llums de Nadal cinc dies abans que l’any passat amb un espectacle “molt entranyable”
- Gir radical Els blancs, primer: Trump estudia transformar l’acollida de refugiats als Estats Units per donar preferència als blancs contraris a la immigració
- Kim Kardashian desafia tots els límits: la seva nova i provocadora tanga amb pèl púbic encén les xarxes
- Sense esport sota les bombes La guerra de Gaza enterra el futbol: «Vaig recuperar les samarretes del Barça dels meus fills després de rescatar-los de la runa»