PSG 0 - 2 MÒNACO
Un PSG ressacós cau davant el Mònaco i es complica la lliga
L’equip francès va saltar al Parc dels Prínceps amb 10 dels 11 titulars al Camp Nou
Després d’una nit de festa, ressaca. El PSG va pagar aquest diumenge el recital del Camp Nou amb una derrota a casa contra el Mònaco (0-2) que el deixa en tercera posició de la Ligue 1, a quatre punts del Lilla i a un del Lió. El mateix Mònaco, quart, fora dels llocs de Champions, està a només dos punts després d’imposar-se a París.
Mauricio Pochettino va alinear pràcticament el mateix onze del Camp Nou per a un dels partits més importants del campionat. L’entrada d’Ander Herrera per Verrati va ser l’únic canvi respecte a dimarts, almenys en l’alineació, perquè el rendiment va ser absolutament un altre.
Dos mesos invictes
Als sis minuts el Mònaco es va avançar en una gran jugada col·lectiva culminada amb un cop de cap de Sofiane Diop que va batre Keylor Navas. El PSG mai va trobar la manera de desarmar l’ordenat equip de Niko Kovac, invicte des de mitjans de novembre, i el partit se li va posar encara més costa amunt amb el 0-2 del xilè Guillermo Maripán, ex de l’Alabès, poc després de començar la segona meitat. Malgrat empènyer fins al final, el vigent campió no va trobar la manera de fer mal i evitar una derrota que Cesc Fàbregas va veure des de la banqueta monegasca.
- Paratges Així és el poble de Barcelona que presumeix d'Aitana Bonmatí: mar Mediterrani, castell mil·lenari i moltes vinyes
- El Govern valora aplicar al Berguedà un model publicoprivat per desdoblar i gestionar la carretera C-16
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio La felicitat dels joves, en posicions de descens
- Jubilació activa Té 90 anys, es va jubilar i ha visitat més de 80 països viatjant sola pel món: "Tinc una bona pensió, però a l'Índia visc amb 6 euros al dia”
- Audiència oficial Els Reis ja són al Vaticà per reunir-se amb el Papa Lleó XIV
