ANUNCI SORPRESA
Eder Sarabia, nou entrenador de l’Andorra
Qui va ser ajudant de Quique Setién al Barça substitueix Nacho Castro, destituït aquest dilluns
Aquest dilluns Gerard Piqué, com a propietari del FC Andorra, ha aconseguit tancar el fitxatge d’Eder Sarabia, qui va ser ajudant de Quique Setién en el Barça. Sarabia es farà càrrec del club del Principat després de la destitució del fins ara tècnic Nacho Castro.
Sarabia ja va manifestar durant els últims mesos en el Barça que el seu objectiu de futur era afrontar el repte de primer entrenador en algun equip. L’oportunitat li ha arribat ara per part del conjunt tricolor del Pirineu, que es troba enrolat a la Segona B (Grup 3, Grup B) en segona posició i a només un punt del Nàstic, que és el líder.
👏🏻 @edersa10, nou entrenador del FC Andorra#SomTricolors 🔵🟡🔴 pic.twitter.com/lU59sXxSJN
— FC Andorra (@fcandorra) 18 de enero de 2021
Aquest dilluns l’Andorra va comunicar que el seu entrenador actual no seguiria a l’equip, li va agrair públicament la seva entrega al club i al cap de poques hores ja va informar del relleu a la banqueta com a recanvi de Castro.
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Urbanisme La Rambla guanyarà un 33% d’espai per als vianants després de ressituar les terrasses
- COMUNITAT DE RECERCA El grup assenyalat pels abusos de Flecha a la UB anuncia que es dissol
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Desenvolupament Si el teu fill neix en un d’aquests tres mesos serà més intel·ligent, segons la ciència
- Borrasca atlàntica Catalunya activa l’alerta d’inundació davant el temporal previst per Nadal i Sant Esteve
- Hisenda El Govern recula i els aturats no hauran de presentar declaració de la renda
- A La Villarroel Jordi Casanovas estrena ‘Göteborg’, una comèdia dramàtica romàntica sobre les segones oportunitats
- Relacions entre socis Junqueras es veurà amb Sánchez per «obligar-lo a complir» els pactes amb ERC
