ANUNCI SORPRESA
Eder Sarabia, nou entrenador de l’Andorra
Qui va ser ajudant de Quique Setién al Barça substitueix Nacho Castro, destituït aquest dilluns
Aquest dilluns Gerard Piqué, com a propietari del FC Andorra, ha aconseguit tancar el fitxatge d’Eder Sarabia, qui va ser ajudant de Quique Setién en el Barça. Sarabia es farà càrrec del club del Principat després de la destitució del fins ara tècnic Nacho Castro.
Sarabia ja va manifestar durant els últims mesos en el Barça que el seu objectiu de futur era afrontar el repte de primer entrenador en algun equip. L’oportunitat li ha arribat ara per part del conjunt tricolor del Pirineu, que es troba enrolat a la Segona B (Grup 3, Grup B) en segona posició i a només un punt del Nàstic, que és el líder.
👏🏻 @edersa10, nou entrenador del FC Andorra#SomTricolors 🔵🟡🔴 pic.twitter.com/lU59sXxSJN
— FC Andorra (@fcandorra) 18 de enero de 2021
Aquest dilluns l’Andorra va comunicar que el seu entrenador actual no seguiria a l’equip, li va agrair públicament la seva entrega al club i al cap de poques hores ja va informar del relleu a la banqueta com a recanvi de Castro.
- "Ansu hauria pogut ser Lamine Yamal"
- Olmo pateix una sobrecàrrega muscular i demà no jugarà contra el Benfica
- RT va fomentar la polarització en moments crítics per a Espanya
- Veïns de la ‘nova Diagonal’ denuncien pífies a les voreres
- L’alto el foc a Gaza entra en vigor i Hamàs allibera les primeres ostatges