MERCAT AGITAT
Suárez arriba a un acord per sortir del Barça i s'acosta a l'Atlètic
El club blanc-i-vermell negocia el fitxatge de l'uruguaià per suplir Morata, que apunta a la Juventus
marcosl51274270 barcelona 07 12 2019 deportes luis suarez celebrando200822174047 /
Una jugada a tres bandes s’està gestant al mercat europeu de fitxatges. Álvaro Morata vol marxar a la Juventus del seu amic Pirlo i l’Atlètic podria facilitar la cessió per estalviar-se la fitxa del madrileny i emprendre el fitxatge de Luis Suárez, que deixaria finalment el Barça per reforçar el bloc del Cholo Simeone.
L’acord entre el Barça i Luis Suárez per a la rescissió del seu contracte ja és gairebé un fet. El punta renunciarà a una part de la fitxa del seu últim any de contracte i anirà amb la carta de llibertat, segons va anunciar RAC-1.
🚨🚨🚨 NOTICIA | #DeportesCuatro
— Deportes Cuatro (@DeportesCuatro) 21 de septiembre de 2020
💣Álvaro Morata se marcha CEDIDO a la Juventus
💥El Atlético facilita su deseo de volver a Italiahttps://t.co/LWq7WKz2FK
El desig de Koeman
L’Atlètic oferiria dues temporades a Suárez i una fitxa important que podria facilitar l’acord. El Barça li donaria la carta de llibertat i compliria el desig de Ronald Koeman, que no vol el ‘Charrúa’. El club matalasser també havia meditat la sortida de Diego Costa, però no hi ha ofertes per ell.
- CAS ZAPATERO La UDEF destaca que Zapatero va entregar al seu «lloctinent» un llistat de possibles clients: Florentino Pérez, Beatriz Corredor i Josu Jon Imaz
- Temps estival Barcelona afronta una nit de calor tropical aquest diumenge, amb temperatures per sobre dels 20 graus
- Acte a Catalunya amb Tellado El PP exigeix a Sánchez aclarir quina influència tenia Zapatero: «És l’escàndol més gran de la política al nostre país»
- Locals polèmics Bars que encara exhibeixen simbologia franquista malgrat la llei de memòria democràtica: «No s’entén que no els multin»
- Entrevista Elma Saiz: «Davant la sinistra prioritat nacional del PP i Vox, la nostra prioritat és la igualtat d’oportunitats»
