la pandèmia i l'esport
El virus obliga a ajornar el primer partit de la Lliga francesa pels positius del Marsella
L'Olympique té quatre membres de la seva plantilla afectats per la Covid-19 i no podran jugar divendres davant el Saint-Etienne
segea54532604 marseille france 17 08 2020 firefighters wearing a prot200818161047 /
La confirmació aquest dimarts de tres nous casos de jugadors positius de Covid-19 a l’Olympique de Marsella, cosa que eleva a quatre els contagiats a la plantilla, va obligar a posposar el partit inaugural de l’Aventura 1 francesa, previst divendres contra el Saint Etienne. Un cop dur que genera molts interrogants sobre la celebració tranquil·la d’un campionat francès que el coronavirus va aturar definitivament al març.
La competició començarà a les palpentes, per tant, dissabte, en un ambient de jugadors afectats i aficionats desil·lusionats. «En vista dels resultats mèdics transmesos per l’Olympique de Marsella aquest dimarts, 18 d’agost, la Comissió Nacional Covid indica a la Comissió de Competicions de l’LFP que el virus circula en el club marsellès», cosa que implica l’ajornament del partit davant el Saint Etienne, va anunciar la Lliga de Futbol Professional (LFP) francesa. Hores abans, el Marsella havia indicat que «es van confirmar els tres casos sospitosos de diumenge», a més d’un contagi anterior comunicat dijous.
Ajornat al setembre
Notícies relacionadesEl Marsella-Saint Etienne a l’estadi Vélodrome no serà per tant el primer partit de l’Aventura 1 2020-2021. El seu enfrontament tindrà lloc el dimecres 16 o el dijous 17 de setembre «sota reserva de l’evolució de les condicions sanitàries a l’Olympique de Marsella», segons l’LFP. D’acord amb el protocol de la seva recent Comissió Covid, l’LFP pot decidir l’ajornament d’un partit a partir dels quatre casos confirmats.
El Saint Etienne, per la seva part, va comunicar un nou positiu a la seva plantilla divendres, després de cancel·lar un amistós contra l’Hertha de Berlín per un cas la setmana anterior. En total, uns 40 jugadors d’11 clubs de l’Aventura 1 han donat positiu a la Covid-19 en les últimes setmanes. La gran majoria es van contagiar després de la tornada als entrenaments al juny, cosa que va començar un aïllament més o menys prolongat en funció del cas i portar a la cancel·lació de nombrosos partits amistosos.
- Més traçat del metro sense nous combois
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Campanades L'enginyeria artesanal del vestit de les campanades de Pedroche: dotze anys d'història i una tiara de mascareta
- Multes per als cotxes B en les zones de baixes emissions
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Després del pacte amb ERC El Govern proposa donar 21.000 milions més a les comunitats amb el nou model de finançament autonòmic
- Consells pràctics Com aplicar la regla de les 24 hores per estalviar diners i evitar compres impulsives
- Veneçuela Veneçuela està preparant l’alliberament d’almenys un altre pres espanyol, segons el ministre Albares
- Aquest dissabte Els neonazis de Núcleo Nacional desembarquen a Barcelona mentre els antifeixistes criden a boicotejar el seu acte
