LLIGA ITALIANA
El multimilionari nord-americà Dan Friedkin compra l'AS Roma
El club anuncia la firma d'un acord per un import de 591 milions d'euros
54368151 60 /
El multimilionari nord-americà Dan Friedkin ha firmat un acord per comprar l’AS Roma, segons ha informat aquest dijous el club de la sèrie A de lliga italiana de futbol. L’acord, per un import de 591 milions d’euros, es va firmar dimecres i la transacció quedarà tancada oficialment a finals d’aquest mes d’agost.
«Hem firmat els contractes aquesta nit (de dimecres) i en els pròxims dies treballarem junts per completar el procés formal i legal que culminarà en el canvi de propietat del club», ha assenyalat l’actual president de la Roma, el també empresari nord-americà James Pallotta, en un comunicat oficial del club.
«Al llarg de l’últim mes, Dan and Ryan Friedkin han demostrat el seu total compromís amb assolir aquest acord i portar el club cap endavant de manera positiva. Estic segur que seran uns grans propietaris per a la Roma», ha afegit Pallotta.
Notícies relacionadesEl procés de compra de la Roma ja estava enfilat a principis d’any però la pandèmia del coronavirus el va paralitzar.
Pallotta, president del club romà els últims nou anys, ha patit per intentar reviure la Roma, que va guanyar l’últim dels seus títols de la sèrie A el 2001 i ha vist frustrats els seus plans per construir un nou estadi.
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- PATRIMONI La Sagrada Família ja és l’església més alta del món
- Intriga amb rerefons social i polític
- El futur de l’educació El reforç de l’oralitat des d’infantil millora la lectoescriptura i l’èxit escolar
- La gestió de la dana L’exconsellera Pradas, sobre la tarda del 29-O: "No sabia on era Mazón"
- La gestió de la dana Les 14 estacions del viacrucis de Mazón
- La gestió de la dana Mazón va veure vídeos de les inundacions a El Ventorro i ara sospesa dimitir
- Génova veu el relleu en l’alcaldessa Catalá i València mira a Mompó
- Observatori Social de la Vivenda Dos de cada tres catalans culpen dels preus a la falta d’obra nova
- Observatori Social de la Vivenda A Catalunya s’opta més pel lloguer que la mitjana espanyola
