segons un diari italià
Michael Schumacher torna a passar pel quiròfan
El set vegades campió del món de Fórmula 1 rebrà un tractament amb cèl·lules mare quan han passat sis anys i mig del seu greu accident d'esquí
L'objectiu de la intervenció, assegura el doctor Menasché, és «regenerar el sistema nerviós central» del pilot

rozas46373801 files in this file photo taken on october 12 2006 seven ti181228172854 /
L’expilot alemany Michael Schumacher, set vegades campió del món de Fórmula 1, serà operat pròximament per a un tractament amb cèl·lules mare quan han passat sis anys i mig del seu greu accident d’esquí, segons assegura aquest dimecres el mitjà italià ‘Contro Copertina’.
Schumacher, que va fer 51 anys el 3 de gener, ja es va sotmetre a un tractament mèdic l’any passat a París de la mà del cirurgià especialitzat en cirurgia coronària Philippe Menasché, que, segons el mitjà citat, en notícia recollida per diversos diaris italians i internacionals, tornarà a encarregar-se de l’operació.
L’objectiu de la intervenció, assegura Menasché, és «regenerar el sistema nerviós central» de Schumacher, sobre les condicions de salut del qual solen sortir molt poques informacions per voluntat dels seus familiars.
En declaracions publicades per ‘Contro Copertina’, el neurocirurgià italià Nicola Acciari va assegurar que Schumacher pateix atròfia muscular i osteoporosi a causa de la impossibilitat de realitzar activitat física.
La salut de Schumacher és assumpte privat, per forta que hagi sigut la pressió mediàtica en aquests sis anys i mig, especialment en les setmanes següents a l’accident, quan l’aparcament de la clínica de Grenoble (França) on se’l tractava es va convertir en un plató televisiu per a mitjans d’arreu del món.
Schumacher es va despertar del coma sis mesos després de l’accident. De la clínica va ser traslladat a un centre de rehabilitació a Lausana (Suïssa) i, d’allà, al xalet familiar de Gland, condicionat per la dona del pilot, Corinna Betsch, per brindar-li l’atenció que precisa.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Renfe adjudica el transport en bus pel desdoblament després de tres intents fallits
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos
- Barcelona, protagonista Una ‘spin-off’ del Clínic avança en el tractament de leucèmies
- La reaparició Bernal comença un altre viatge després de la lesió