ESTRELLA DELS 80
Mor l'exinternacional hondureny Macho Figueroa, mite del Reial Múrcia
L'exfubolista, de 61 anys, va morir a conseqüència d'una aturada cardíaca al seu país
el macho figueroa
Roberto ‘El Macho’ Figueroa, una de les llegendes del Reial Múrcia, ha mort als 61 anys d’edat al Salvador (Hondures), segons ha publicat El Diario La Prensa, del seu país natal. Segons la mateixa informació, l’exfutbolista, que també va militar a Espanya a l’Hèrcules, va morir a conseqüència d’una aturada cardíaca.
El club grana diu estar de dol després de rebre la notícia de la mort d’un dels millors futbolistes del seu país, amb la selecció del qual va arribar a disputar el Mundial d’Espanya el 1982.
Notícies relacionadesAquell mateix any va recalar a l’entitat ‘pimentonera’ i va contribuir a aconseguir dos ascensos, un a la campanya 1982-1983 i el segon en la 1985-1986. També va disputar dues temporades a Primera Divisió com a grana i va aconseguir ser un dels màxims golejadors del curs 1983-1984 amb 11 gols.
La seva potència, la seva capacitat realitzadora i el seu xutel van convertir en un dels jugadors més recordats de la història del Múrcia.
- Okupació Un propietari recupera la seva vivenda a la platja en una distracció dels ocupes
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- Obituari Mor als 81 anys Anna Balletbò, exdirigent del PSC
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Forta, valenta i decidida
- Aquesta és la ciutat poc coneguda i més bonica del món per Nadal: té sis mercats de conte i carrers amb canals
- Envelliment Silver tsunami
- Minimitzar els riscos Cooperació amb la policia, guàrdies amb armes...: així gestionen la seguretat els museus del món després d’altres ‘robatoris del segle’
- Reforma urbanística Inquietud als comerços afectats per l’operació Inditex-Alcampo a Sant Adrià: «No ens renoven contractes»
- Durant la Convenció Municipalista Turull demana als càrrecs de Junts estar «preparats»: «Venen moments complicats»
