LA COVID-19
La Serie A torna als entrenaments en grup el dia 18
Les autoritats sanitàries italianes anuncien que si hi ha un positiu tot l'equip haurà d'estar 15 dies en quarantena

marcosl53386160 soccer football ac milan s zlatan ibrahimovic arrives in m200512084603 /
«Necessitem una setmana més per estudiar la corba de contagis i veure si es pot posar tornar a jugar». Vincenzo Spadafora, ministre d’Esports italià, ha anunciat que els equips de la Serie A italiana podran entrenar en grup a partir del dilluns 18, però seguint un estricte protocol sanitari, que encara ha de ser concretat al detall amb la federació i la Lliga professional.
No hi ha, per tant, data per al retorn del ‘calcio’ a causa de la pandèmia del coronavirus. Ni se sap si s’acabarà jugant la Serie A. Però en cas que en aquest retorn als entrenaments es conegui algun positiu d’un jugador tot l’equip serà posat immediatament en quarantena durant 15 dies, amb la qual cosa es retardaria encara més, si és que es dona, l’arrencada del campionat.
No es descarta, per tant, que els clubs de la Serie A iniciïn els entrenaments en grups sota el model d’una estricta concentració per evitar que el virus es propagui. A nivell individual, i de manera voluntària, els jugadors ja treballen des del dilluns 4 de maig. La Lliga està aturada des del 9 de març pel coronavirus.
- Ciberseguretat Evita ser estafat amb només desactivar aquesta opció del telèfon
- Carla Simón: "La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir, tot i que després va venir la putada de la sida"
- Transport aeri Barcelona és la connexió més afectada per la retallada de 36 rutes de Ryanair
- Demanda disparada Adeu a les concessions: Catalunya redissenya la futura xarxa de busos públics per connectar el 2028 tots els municipis
- Successos Una pacient psiquiàtrica se suïcida després d’esperar 48 hores a urgències
- Guerra a Ucraïna Putin amenaça d’atacar tropes occidentals si es despleguen a Ucraïna
- Guerra comercial La Xina imposa aranzels del 20% a Noel, ElPozo i Campofrío en represàlia per les taxes de la UE als seus cotxes elèctrics
- L'home detingut per la mort d'una dona a Lloret s'havia deixat la cartera a sobre d'una tauleta a l'escena del crim
- De setembre a novembre El metro de Barcelona obre inscripcions per visitar les estacions fantasma de Correus i Gaudí
- Obertura Any Judicial El fiscal general es reivindica i expressa la seva confiança en la «veritat» i la justícia davant el Rei i els magistrats que el jutjaran