en madrid
Detingut l'exfutbolista Edwin Congo en una operació contra el tràfic de drogues
L'exjugador del Reial Madrid ha quedat en llibertat després de prestar declaració
zentauroepp53394952 graf4531 lima per 12 05 2020 fotograf a de archivo fe200512182424 /
La Policia Nacional ha detingut aquest dimarts l’exfutbolista Edwin Congo en una operació contra el tràfic de drogues desenvolupada a Madrid, han informat a Europa Press fonts policials.
El jugador originari de Colòmbia ha sigut detingut per la seva presumpta relació amb una organització dedicada al tràfic de drogues però, segons ha avançat la Sexta –televisió en la qual col·labora com a tertulià en el programa ‘El chiringuito de jugones’–, ha quedat en llibertat després de prestar declaració en dependències de la Brigada Central d’Estupefaents.
Edwin Congo va arribar a Espanya el 1999 i va jugar, entre altres equips, en el Reial Madrid, Reial Valladolid, Llevant Unió Esportiva o Sporting de Gijón. També va ser internacional amb la selecció de Colòmbia.
- Crisi de parella Sobreviure al ‘baby clash’, la potencial crisi de parella que desencadena el naixement d’un fill
- Sector molt masculinitzat Yara, oficial de primera en obres amb 25 anys: "Vull arribar a un munt de noies i que s’adonin que aquest ofici també és nostre"
- Guadalupe, restauradora de mobles antics: «Les deixalles d’alguns són els meus tresors»
- Disturbis a Barcelona Els Mossos denuncien tres radicals del Barça per trencar els vidres de l’autocar de l’Atlètic a la seva arribada al Camp Nou
- Condemnat a 12 anys de presó l'home que va retenir i violar una noia a la zona dels Trullols de Manresa
