SEGONA ENTREGA

La Fundació del Barça distribueix material sanitari

El club repartirà 248.000 mascaretes i protectors visuals entre diversos hospitals de Catalunya

fc barcelona canal oficial fc barcelona

fc barcelona canal oficial fc barcelona

1
Es llegeix en minuts

La Fundació Barça ha distribuït 248.000 mascaretes i 8.000 ulleres i protectors visuals entre diversos hospitals de Catalunya i el Col·legi de Metges de Barcelona, segons va informar aquest dilluns l’entitat blaugrana.

És la segona entrega de material sanitari que la fundació rep de l’empresa xinesa Tencent Technology Company Limited, a través de Tencent Charity Foundation.

En aquest cas, han sigut 200.000 mascaretes quirúrgiques per a ús civil, 48.000 mascaretes per a ús sanitari, 5.000 ulleres d’ús sanitari i 3.000 protectors facials.

Aquest segon donatiu de Tencent, que és el més gran que ha rebut la Fundació des de l’inici de la pandèmia, se suma al primer, que va arribar el 14 d’abril i que va ser de 15.000 equips de protecció individual (epis).

Notícies relacionades

Les dues accions formen part de l’acord que Tencet va establir amb la Fundació Barça per participar en el Fons Antipandèmic Mundial, dotat amb 100 milions de dòlars i que va llançar fa un mes aquesta companyia tecnològica xinesa.

L’empresa logística catalana Serveto, vinculada al FC Barcelona des del 2013 com a sòcia comercial dels equips d’esports professionals, s’encarregarà del transport de tot el material, que farà de forma gratuïta als diferents centres mèdics de Catalunya.