CAMPIONAT CANCEL·LAT PER LA PANDÈMIA
El Barça, campió de la Lliga femenina de futbol
Aquesta temporada no hi haurà descensos en cap categoria i el pròxim curs hi haurà dos equips més a Primera Divisió
50126259 59
El Barça serà el campió de la Lliga femenina de futbol 2019-2020 aquest dijous, quan la Comissió Delegada de la Federació aprovi la proposta que han acordat aquest dimecres el president Luis Rubiales i les diferents federacions territorials, en què també s’ha impulsat una remodelació global del futbol no professional.
Malgrat la reticència dels clubs i les pèrdues milionàries que han anunciat, la RFEF proposa, respecte al futbol femení, l’acabament sense descensos de totes les categories: a Primera Divisió se salven el València i l’Espanyol i el títol de campió és per al FC Barcelona, actual líder de la taula.
L’equip català i el segon classificat, l’Atlètic de Madrid, seran els representants espanyols en la pròxima edició de la Lliga de Campions i les eliminatòries pendents de la Copa de la Reina (semifinals i final) es disputaran en la temporada 20-21.
Ascensos
Notícies relacionadesDe la mateixa manera, es mantenen els dos ascensos que estaven previstos a Primera Divisió i seran per als primers classificats de cada un dels dos grups de Segona, l’Eibar i el Santa Teresa de Badajoz. La pròxima temporada, la Lliga Iberdrola tindrà 18 equips.
El que sí que es jugaran seran les fases d’ascens de Primera Nacional a Segona Divisió, previstes en la normativa, però en format exprés i en seu única.
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora de la situació a l’Orient Mitjà
- Tractaments innovadors per a trastorns Els experts pronostiquen que l'impuls dels EUA a l'ús de psicodèlics n'accelerarà la legalització a Europa
- Guia tecnològica Qui és qui en la carrera pel domini de la intel·ligència artificial
- Guia pràctica Les millors aplicacions d’IA per al teu dia a dia
- FÓRMULA 1 Alonso sortirà últim en el seu possible adeu a Montmeló
