EL COVID-19
La Premier s'ajorna fins al 30 d'abril pel coronavirus
La federació anglesa arriba a un acord perquè la temporada es pugui «estendre indefinidament» més enllà de l'1 de juny
marcosl52837119 a man walks past liverpool posters in a shop window in liver200319142331 /
El futbol a Anglaterra, a nivell professional, queda ajornat fins al 30 d’abril a causa de l’avenç del coronavirus. La Premier i la Lliga femenina amplien així la data perquè es viuen, com ha recordat en un comunicat públic, «temps sense precedents en els quals els nostres pensaments són amb tots els afectats pel Covid-19».
The FA, Premier League, EFL and women’s professional game, together with the PFA and LMA are committed to finding ways of resuming the 2019/20 football season as soon as it is safe and possible to do so
— Premier League (@premierleague) 19 de marzo de 2020
Full statement: https://t.co/kr0sJk8JHp pic.twitter.com/K1OBzBbKfc
Tot i que les regles de la Federació anglesa (FA) indiquen que «la temporada acabarà a tot estirar l’1 de juny» s’ha arribat a un acord perquè «aquest límit s’estengui indefinidament per a la temporada 19-20 en relació amb el futbol professional».
El Liverpool, líder amb 25 punts d’avantatge
Notícies relacionadesEn aquest sentit, tant la Premier com la FA han assegurat: «El progrés de Covid-19 continua sense ser clar i podem assegurar a tothom que la salut i el benestar dels jugadors, el personal i els seguidors són la nostra prioritat».
El Liverpool estava a punt de conquerir el seu primer títol en versió Premier, una cosa que no havia aconseguit en els últims 30 anys. Té un avantatge de 25 punts respecte al Manchester City, actual campió, quan només queden 11 jornades per disputar-se. És a dir, 33 punts en joc.
- Tribunals Condemnada una exempleada per apropiar-se de 100.000 euros d'una empresa de formigons
- El Trueta celebra 70 anys amb la mirada al futur campus: “El nom de l’hospital sona fora de Catalunya”
- Gira mundial ¿Quins famosos participaran al confessionari de Rosalía durant el 'Lux Tour' a Barcelona?
- La Universitat de Lleida posa llum blava en un dels seus lavabos: es tracta d'una mesura de salut pública per als seus estudiants
- D'una hamburguesa de McDonald’s a una planta plena de tomàquets: l'experiment que s'ha fet viral a les xarxes
